Vilket jävla aaas!

Igårkväll blev det att jag drog hem till Marcus. Dom drack och jag satt mest och skrattade åt dom, standard i orten ;)
Kom hem runt halv tre ungefär, och snackade då skype med boysen. Sen snackade jag även med Jac, en kompis som flyttat till USA. Så jag somnade runt halv sex, och vaknade runt tio. Konstigt nog var jag inte trött, men somnade om vid tolv och vaknade tre.. hehe..

Drog och träffade Dessan och Anchal för att snacka lite, dom som vet ens hemligaste hemlighet du vet. Mycket hade hänt under bara en natt... Sen kom jag hem och drog och handlade med farsan passade även på att övningsköra.

Ikväll så ska jag vara med Adam, Marcus och Ewe. Får se om Dessan ska vara med? Blir väl myskväll till och börja med, får se om det händer något kul?

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0