fredag

Övningskört hela dagen, så nu är jag trött. Men dock hindrar det inte mig från att träffa Elleonor och Jessica, sen ska jag nog vara med Madde också om jag minns rätt. Snacka lite skit och sånt som vi är duktiga på *blink*

Måste fixa mig lite innan jag drar så vi hörs, pussen.


Ewe och jag igår, haha skit fula.

-

Sitter hemma hos Dessan just nu, ska snart börja bege mig hemåt. Hon sminkar sig och ska iväg till Sara, jag själv ska hem och käka sen dra vidare hem till Ewe, blir säkert en tripp till Sara. Vi får se vart kvällen leder oss, mys!

Igår drog jag ut, kom hem runt två eller något. Och därför så orkade jag inte blogga. Men var ute med brudarna och rökte Vp och mös. Sen kom Stoffe, M;arkus, Viktor och Philip .. lite senare kom stock också!




såå skön låt!

älskar mitt liv

Ligger i min soffa just nu, har beslutångest om jag ska dra ut eller inte. Det lutar åt att stanna inne, är för trött för att gå ut. Venne vad det är med mig, men jag är sjukt trött om dagarna sen på kvällen blir jag fett pigg? Aja..

Kom hem runt sex, hade varit hos Dessan i hennes nya lya med massa tjejkompisar.

Måste bara säga att jag älskar mina vänner, hade jag inte haft dom här som jag har idag, hade jag inte orkat med vardagen. Det är dom som tvingar ut mig när jag mår dåligt och när jag sen kommit hem är jag på bästa humöret någonsin. Det kallar jag äkta vänner!


Min bästavän

det du inte vet, lider du inte av.

Kom hem nyss, sjukt jävla trött. Varit med fina vänner och snackat om livet, sånt man gör typ! innan varit med Dessan och även varit i väsby centrum, och sånt.

Ska kolla på harry potter del 1 som jag håller på att ladda ner, wiho! Sen är det sova som gäller.


natti

Nu hade jag tänkt att sova, imorgon kommer bli en jävligt bra dag. Tror jag är mer taggad än vad Dessan är? Jo det är så att Dessan flyttar närmare mig, fem minuter ifrån mig. Så jävla glad! Så ska hjälpa och flytta imorgon. Så kanske hörs, eller så kanske vi inte hörs. Vi märker det! Godnatt ♥

" det känns konstigt att säga att jag saknar dig för det gör jag inte, men har alltid varit van att veta att du är på min sida vilket som"


FKB

Kom precis hem, var ute med Viktor, köpte godis. Sen var vi med Elleonor och Jessica, minaaa babes du vet ;)
Och nu är jag hemma i min sköna säng, ska sova läängeläääängelänge imron, sen när jag vaknat så ska jag hjälpa dessan att flytta. Hon flyttar äntligen nära mig, happyface!


Why so serious?

duschen

Kom hem vid fem ungefär, men inte orkat sätta på datorn. Men nu orkade jag och här är jag ;)

Pratade nyss i telefon med Dessan, sjuk hon är. Men det är ju en annan femma. Ska strax ut med V och vi ska ut och gå typ. Vill ha godis, så vi tar nog min epa och köper godis, naiz! Men måste hoppa in i duschen först och så.

Idag var jag på väsby centrum med moster och mormor, fick med mig hem en gullig bussficka och ett jetset klocka med ed hardy på. Och dom som känner mig vet att jag älskar Ed Hardy, så var tvungen att köpa klockan! 
Men vi hörs måste skynda lite.



älskar livet

Sitter hemma hos mormor och kollar tv med datan framför mig. Jag och mormor har haft olika diskussioner, riktigt roligt att lyssna på henne ibland alltså!

Idag har jag varit med Desiree och Sara, härliga och fina brudar. Vi drog till donken och käkade sen så drog jag hem hit. Ska sova hos mormor inatt, myysigt! Men vi hörs senare, ska vara social. Godnatt sötnosar♥

detta är inte mitt rätta jag

Måste bara få skriva av mig lite. Det är nu på nätterna man ligger och tänker på vad man har och inte har. Just nu saknar jag en perosn som är borta ur mitt liv. En av dom är morbror, världens bästa morbror.. saknar han så sjukt mycket. Han var världens finaste person och ändå får han otur och få sjukdommen...
Tänker hela tiden på alla minnen vi gjorde. Tänker också på gammelmormor, inte ens ett halvår sen du lämnade oss här på jorden. Tårar rinner just nu ner på min kind.. jag orkar inte.


Dom som känner mig vet att jag är en svår person att prata känslor med, jag är en person som stänger allt inom mig. Många frågar mig hur jag orkar hålla allt inne, eftersom mina bästa vänner berättar sina hemligaste hemligheter till mig också. Och det är bara så... att jag är en person inte kan snacka bakom ryggen på folk. Det värsta som finns är att snacka om känslor. Vet att jag snart måste göra det, men en person jag verkligen öppnar mig för är Desiree, hon är bland dom bästa personerna som finns i mitt liv. Förutom min familj, dock så räknar jag in Desiree i min familj. Tack för att du är du, Dessan♥

Visst har jag världens bästa vänner också, som jag snackar rätt mycket med. Men ändå inte allt. Och dessutom så kan jag inte snacka känslor med alla, känner mig sjukt otaggad när jag snackar känslor. Jag som aldrig gråter ska snacka känslor.. nej inte riktigt va!

En vacker dag ska jag komma ifrån den här äckliga orten, fatta vad skönt. Jag ser framemot det.



-

Dåligt uppdaterat, men jag har faktiskt ett liv som inte vissa andra *blink*

Kom hem för nån timma sedan, var meningen att jag skulle sova ytterliggare en natt hos Elleonor. Men min egna säng skrek efter mig, och jag själv mår inte så bra så behövde komma hem. Saknar faktiskt mina föräldrar, även fast dom kommer hem imrogon och åkte igår. Men min familj är faktiskt mitt liv.

Igår så festade vi hemma hos Elleonor, blev nog inte riktigt som vi tänkte oss, men jag hade kul. Kanske inte hade lika kul imorse, men det var ju någon annan femma. Vid femtiden idag kom vi fram till botlöt, alltså i bondelandet hemma hos Elleonors föräldrar. Vi grillade med hennes syskon, riktigt mysigt.


Här var jag som lyckligast!

sammanfattning

Det är nu på nätterna man får tid att blogga, för på dagarna är man knappt hemma. Och mindre uppdatering blir det denna vecka. Eller man kanske säger nästa eftersom det blir en ny vecka på måndag?

Jag åker nämligen iväg imorgon och är borta i en vecka ungefär, vilken dag jag kommer hem är ännu inte bestämt. Men kommer nog längta hem jävligt mycket, och jag som ska vara borta ungefär två veckor i sträck nästa gång. MEn ändå skönt att komma bort från Märsta och även vännerna. Jag behöver sakna personer just nu, behöver få vila lite.
Tänker för mycket på hur kusin har och saknar släkten. Inte många som förstår hur jag mår. Och vill inte berätta det heller.  Men man lever bara en gång!

Ska börja packa strax, åker imorgonbitti, första stoppet blir trosa, sen kommer vi hem på onsdag, sen åkjer vi på onsdag kväll igen eller torsdagmorgon, och då blir stoppet gräsö/öregrund eller Dalarna, ingenting som är bestämt ännu.

Idag har jag bara varit hemma, kände att det jag värd. Mest sovit, därför är jag pigg just nu.... -.- Pappa kommer och hämtar mig elva imorgon bitti typ, och tar nog inte med mig datorn.

Igår var jag förresten med några från mangemakers, Max och MAx, härliga killar faktiskt! Och fler gånger ska vi träffa dom, när jag kommer hem. Men nu hörs vi!


-

Ska precis byta om för gymmet. Var ute med hunden för typ 20 minuter sen, innan det vaknade jag. Men men, vi hörs la senare då! PUSS


Evelina lekte modell i omklädningsrummet, visst lyckades hon?

grönan

Kom precis hem, varit med Dessan och Sara hemma hos Sara. Jävligt mysigt att umgås med dom där brudarna, man skrattar och är glad liksom! Innan det så var jag med Robban och Niclaz, åkte runt typ.

Vi brudar har bokat grönan också, antingen torsdag, fredag eller lördag. Vi vet inte ännu vilken dag men vi ska dit.

Ska kolla åp filmen som går på tvn sen sova, fett skönt!


Har jag inte världens sötaste hund? haha!

Godmorgon

Vaknade för en liten stund sen. Varit ute med hunden och hunnit äta frukost.
Idag ska jag vara med Elin om jag minns rätt? Och även Robban. Är ensam hemma i en vecka, så har hand om hunden.. wiho.

Sitter just nu ochkollar på taxi 4 som går på tv, haha det är fett bra. ( sett den flera gånger tidigare).




soommmarlov

Jag har inte bloggat på hur länge som helst för jag verkligen inte haft tid. Har haft fullt upp nu, både med familj och vänner.

Kan börja med att säga att mitt sommarlov har varit jättebra hiittils, eller kanske jättebra. Saknar min kusin redan, känns så overkligt men berättar mer om det!
Dom senaste dagarna har jag varit med Dessan, Sara, Elin, Elin, Bell, Melina och olivia. Dock inte alla samtidigt, eller jo vissa men men.

Kan berätta om gårdagen:
Vi började med att åka till sjudargårdsbadet för att bada, åkte dit rätt så sent. Var bara där en timme. Åkte hem och duschade och fixade mig för att sen bege mig till Sara, där dessan hanna elin och bell också va. Vi käkade tillsammans och bara myste, sen dygnade vi.  Så just nu är jag ritkgit jävla trött, vet knappt vad jag heter. Garvar åt allt men det är ju naiz ändå!

Idag när jag kom hem så drog jag först till momo och morfar sen hem och sov i två timmar. Sen ut med Elin S, sen mötte vi Bell, Elin L och Tomas. Vi satt vid ekilla och snackade. Världens underbaraste personer, med dom skrattar man verkligem med hah!


Och det här med min kusin då. Han är inne på ett behandlingshem, våran familj har tagit det jävligt hårt. För våran familj har riktigt bra kontakt. Han åkte in i fredags, så i torsdags var Emil hos oss och käkade. Det kändes konstigt att veta att jag inte kommer träffa honom på minst två månader.
Behandlingshemmet är på Gotland, så våran familj ska dit. Han kommer hem till julafton, fyfan.. kommer inte ens komma när jag fyller 18, och han var så ledsen..
Jag älskar dig Emil, du finns alltid i mina tankar ska du veta! Familjen kommer alltid först och jag struntar hur många fel du har gjort, för du är ändå en i familjen ♥


Tre bilder från sommarlovets början, som lika fort fick ett slut.



RSS 2.0