Torsdag

Har varit med Dessan idag, sen kom några killkompisar + Emelie över och vi spelade kort. Sen så drog Emelie och Robban så var det några kvar, dom drog vid kvart över nio så jag skjussade hem Dessan. Sen dess har jag hunnit kollat på bigbrother och lagt mig i sängen, haha bästa gurkan i big brother asso!

Imorgon blir det heller ingen skola men nya tag på måndag igen...hoppas jag! Vi hörs, ska sova nu. SKIT TRÖTT!


Dessan och Jag, ungefär ett år sen..


onsdag

Sitter i soffan i vardagsrummet. Kom nyss hem, varit ute med Empan och Robbsan.
Känns fett ovärt att vara ensam hemma, mina föräldrar har åkt till bbjörnrike tills söndag. Jag är van att när jag kommer hem så står middagen färdig, mina föräldrar pratar med mig, städat och ja allt sånt. Nu måste jag göra allt själv.. fyfan jag kommer aldrig vilja flytta hemifrån.

Har varit sjuk i tre dagar snart, eller sjuk och sjuk. Har lite skitsaker som gör ont hehe och kan knappt gå. Men på fredag ska jag till skolan igen. Men ska plugga hemma. Känns skönt att få stanna hemma imorgon, då jag kan gå ut med hunden i lugn och ro och sova ut. Min hund slipper också vara ensam. Hon har inte varit ensam någonting idag, typ en timme så creeeeeeed till mig att jag är duktig på att ta med henne överallt. Hon följde med när jag var ute också. Men nu ska jag sluta pladdra och fortsätta kolla på big brother.
Godnatt!

Världens bästa hund, det kan jag lova♥

sliten

Jag skrev ett långt inlägg men allt bara försvann.. Får ta det kortfattat nu.

Igår drog vi ut till Raschke och festade, vi skulle egentligen inte dra dit eftersom dom bor åt helvete med min pappa och bror hämtade och skjussade osss dit så ja vi drog dit.

Ikväll ska jag antagligen leka med Robbanbobban och Felicia, får se hur det blir med det. Ska iaf möta Robban och få tillbaka min bas som jag ska koppla in i min pärla. Vi hörs så länge!


torsdag

Kom en för ungefär en timma sedan. Åkte och handlade med min mamma, eftersom min pappa och min bror Tim är i tyskland och kommer hem imorgon blev jag chafför, men jag tjänade ju förståss på det ;)

Ligger i min säng nu och tycker synd om mig själv. Ska plugga lite till och sen sova även fast jag börjar sen imorgon. Ska upp tidigt och färga en del av mitt hår lila, spännande! Kommer före och efter bild imorgon.

Kommer nog inte uppdatera så mycket imorgon. Ska på fest och sådär men vi hörs! Godnatt♥


-

Det finns alltid lite ärlighet bakom " jag skoja bara".
Lite kunskap bakom "jag vet inte".
Lite känslor bakom "jag bryr mig inte".
Och lite smärta bakom "det är lugnt".


-

Det handlar om att ge och ta, men du bara tar tar tar tar en jävla massa energi från mig. Hellre ärliga fiender än falska vänner så du kan lika gärna dra på en gång.

.

Dålig uppdatering från min sida känner jag. Men jag har inte riktigt haft den där tiden att sätta mig vid datorn lugn och ro och skriva ett inlägg. Har haft fullt upp med andra ord!

I helgen var jag stallvakt med Elleonor sen så kom jag hem i söndags och då var jag mest ute med Robban & Emelie. Och det var jag igår också. Men var även med Elin då också. Idag slutar jag tio i fyra, med idrott som sista lektion och då drar jag direkt till Avesta och hämtar en bil. Men nu slutar jag min lektion, hej så länge!


-

SLutade en timma senare en vad jag egentligen skulle göra, vi kollade på en redovisning som treorna hade gjort. Kan också meddela att det var bland dom pinsammaste stunderna i mitt liv. Dom som var med förstår...


När jag kom hem så somnade jag på direkten och nu sitter jag i min säng och väntar på att BB ska börja. Vi hörs!

-

Jag minns allt så väl, som om det vore igår. Den stunden är förbi för länge sen och kommer aldrig komma tillbaka. Alla minnen från gamla tider och gamla dar. Då jag var ett barn. Allt var så mycket bättre då..


jag älskar dig storebror!

söndagsångest

Jag orkar inte.. jag har blivit sjuk igen. Det är lätt inte värt!

Igår var jag med ewe sen drog jag och kollade när deras lag van division 3, grymt jobbat! Efteråt brummade jag iväg till min kusin som fyllde 14 år på sportlovet men då inte kunde jag inte fira henne. Och där spenderades kvällen, fast drog hem rätt tidigt och somnade när jag kom hem, mådde verkligen skit. Men sånt är väl livet.

Kom hem precis, varit och köpt blommor tiull mamma och massa skit till big brother ikväll. Vi hörs pussen

fredagsmys!

Förlåt för jag inte bloggat på en dag typ. Men har haft fullt upp denna vecka tyvärr.

Kan berätta att igår kom jag hem runt då, då jag hade varit i kista med Evelina och shoppat & checkat bio, min låtsas fru. Den var riktigt bra, fyfan vadjag garvade!

Nu eller strax ska jag bege mig ner till min lokal precis vid mig och bara chilla med världens bästa vänner. Blir där hela kvällen. Nära och bra! Skulle egentligen till Sigtuna och festa, men är varken på festhumör och sugen på att festa med randoms. Då spenderar jag hellre kvällen med dom jag känner väl *blink*

Ska byta om och sen slänga iväg ett sms till Viktor. Hörs senare bloggen!


Mogna klubben


emelie, min bara min

Nu blir det slaggen, så godnatt babes!


Anledningen till att jag andas än idag!♥

-


rolig tisdag

Haha idag hade jag riktigt roligt i skolan...hmm har jag fått fnatt eller ngt? ;) Ni skulle varit där iaf. Hade handelsprov, hoppas det gick bra. Efter skolan drog jag till mormor och va med henne. Kände att det var för länge sen sist liksom.


En liten bit av hur våran dag har varit ;)

tisdag

Ska alldeles strax bege mig till skolan, känns astråkigt om jag får säga det själv. Men först ska jag hinna gå ut med hunden. Så vi hörs så länge!

Här får ni en vacker bild, tagen nyss hehe..


det handlar om att bjuda på sig själv.

Ligger i sängen just nu. BB börjar om en kvart så ska kolla på det och sen plugga lite. Sen blire sleeepyyytime! Så godnatt ♥


.

Tiden läker alla sår men ärren finns kvar.


Måndag

Kom hem för ungefär en timma sen från saknade Elleonor, stackaren har gjort illa sig! ;(

Ska strax åka iväg till gymmet och gymma med Edstrand. Sen ska jag direkt hem och kolla på BB och plugga samtidigt hur det nu ska gå till?

Måste bara säga att igår var jag med Dessan och Sofie, åkte till valvet och käkade. Var så jävla länge sen jag träffade dom och vi tre hade mycket att prata om. Skönt att ha sånna vänner! Sen efter valvet drog jag och mötte upp Melina, och henne har man ju aldrig tråkigt med! Men nu måste jag försöka plugga hörs senare.


mot gymmeeeet!


-

Nu har jag äntligen kommit hem.. eller egentligen är det inte äntligen. Men borta bra hemma bäst och så är det varje gång man varit borta.

Sitter just nu i min soffa, lyssnar på musik och kollar på en film som går på tv samtidigt. Skulle vara med Melina idag, men hon skulle iväg på fest men jag orkade verklign inte följa med. förlåt melina!

I Dalarna har jag haft ett hur mysigt som helst. Varit i sälen, varit i Rönnäs och i kvarnsveden. Tagit massa promenader, grillat vid någon sjö som var is. Så har även åkt spark på isen, riktigt härligt.
Dom som jag var hos ska komma upp i påsk, och det hoppas jag verkligen dom gör. Vi ska göra massa skoj då! Men vi hörs så länge, har nackspärr eller ngt. Ont i nacken har jag iaf så orkar inte sitta vid datan just nu. PUSS



Det handlar om att bjuda på sig själv, haha!


tåget

Sitter på tåget till Borlänge nu. Är framme om en timma, och den timman brukar oftast gå fort. Så ska mest sitta och lyssna på musik, så ska packa ner datorn igen. Ville bara visa att jag tog med mig min dator. Men kan inte säga hur det blir med uppdatering. Jag lever livet där ute. Ska försöka ta massa kort med Wilma. Har fixat min webbcamera på datorn också. Så den ska jag och Wilma leka lite med ;) Hörs sen!


hejdå märsta hej dalarna

Nu drar jag till Dalarna. Kommer sakna alla mina söta vänner + Emelie min fina! Nås på mobilen då jag har mottagning. PUSSEN


Dalaaarna!!!

Duschade precis, har på mig mjukiskläder. Ska åka tåg i två timmar snart, snacka om att jag längtar nu! Ska äta lite snart sen gå ut en stund med hunden. Vet ännu inte om jag ska ha med mig datan, käänns rätt så ovärt. Men ändå naiz att kolla på film på tåget och såntdär? Men det får ni reda på om jag bloggar eller inte ;)


RSS 2.0