imrn

Kom hem för en liten stund sen. Har shoppat lite inför Dalarna. Haha köpte en sån där mjukisdress som alla coola bloggare har. Eller egentligen så köpte ju inte jag utan det var min mamma. Hon tyckte den var så söt så hon köpte den till mig. Sen köpte jag en anorack som jag ska åka skidor i, och även ha som en lite vårjacka. Sen bytte jag mina skor som hade gått sönder till ett par likadana, nu går man i himmelriket igen istället för att få en massa skavsår!

Ska strax ut med saknade syster och Melina en stund. Snacka skit och sånt där. Länge sen man träffade Felicia! Så ska sätta på mig min mjukisdress och börja dra mig ut.


Felicia och Mimi. Lillasyster och Storasyster. Älskar dig

Låt texten tala

Idag är jag lycklig, för imorgon åker jag. Som jag har längtat och som jag fortfarande längtar. Ska åka iväg och köpa saker inför imorgon. Har kollat på en assnygg skidjacka som jag gärna vill ha, men vet ej om det är värt att lägga så pass mycket pengar på en skidjacka? Iofs kan jag använda den som en vårjacka också ;)

Väntar på att klockan ska slå fyra, då min pappa ska ringa mig och hämta mig. Vi + mamma ska som sagt shoppa lite. Vill ni veta en sak? Jag ska övningsköra hem från Dalarna. Åker tåg upp dit ensam imorgon, sen kommer mina föräldrar och hämtar mig, rätt naiz va? Fast jag är duktig på att köra så lär inte bli några konstigheter. Har ju övningskört förut, men aldrig så pass långt.

Visste ni att jag bara övningskört ca fem gånger och andra gången jag övningskör drar pappa ut mig på motorvägen med mamma i baksätet. Och det gick galant! Är stolt över mig själv, hehe.

Packa måste jag också försöka göra, usch det är nog det värsta som finns. Gör alltid det i sista sekunden. Som tur är åker jag rätt sent upp imorgon.

På onsdag ska jag åka till Sälen och åka skidor i hundfjället, hur naiz är inte det? Kommer bli en massa skoj uppe i Dalarna!

Vi hörs.


borlänge, sälen och rönnäs på tisdag!


Snart är jag hos dig!

-

Hallådär. Ska precis kolla på reprisen av BB, missade det tack vare Kim. Fixar och hjälper honom med designen.

Imorgon blir det fixa och trixa inför resan till Dalarna, vet ännu inte om jag ska ha med mig datan. Skulle ändå vara jävligt naiz att kolla film på tåget, men ändå onödig packning. Åker ju ändå bil hem, och kommer inte ha tid för att sitta vid datan i Dalarna.

solsidan

Ska precis kolla på solsidan, det är skit naiz. Kom hem precis, varit med Melina och vicky, vi drog till arlandaflygplats och käkade donken och gick runt där. Sen åkte vi till sigtuna. Och nu är jag hemma. Hämtat ut biljetten till Dalarna, eller min mormor hämtade den. Så hämtade den hos mormor, fyfan det är nära nu =)

Hörs så länge!

mjauu

Sitter i köket, har precis bakat med Elleonor. Bakat kladdkaka och maränger. Marängerna står fortfarande i ungen, och ska stå 30 minuter till ungefär. Så jag och Elleonor tänkte kolla på en film som jag laddade ner imorse, mysigt =)

Big brother börjar även om 40 minuter, kan också vara jävligt naiz. Haha även fast det är sjukt tråkigt egentligen, ingenitng händer. Inte missat ett enda avsnitt, är jag en nörd elleR? MEn nu ska vi kolla film & BB, puss!


-

Idag blir det att ta det lugnt med Elleonor, kan va naiz. Vi hörs senare, puss!♥


roliga timmen

Hunnit prata med Elleonor i telefon, sms, msn och facebook. Jag kallar oss rätt grymma. Sitter även och snackar med Niklas på msn om gamla minnen, haha jag dör av garv. Hörs senare,puss


Hur söt är inte jag? lite söt.

ellessnooor

Egentligen vill jag bara åka hem till min underbara vän Elleonor och skratta med henne. Men tyvärr slutar hon praktiken klockan nio, sen ska hon upp tidigt imorgon. En sån vän som henne behöver nog alla. Hon är egentligen rena motsatsen mot mig.. haha ;)

ni sjunker mer och mer i mina ögon

Och så blev det ingen skola imorgon, så jag säger hej och välkommen till mitt underbara sportlov. Det här har jag förtjänat.

Palla att epan ska paja på en gång när man får den från verkstan, jävla skrothög rent utsagt. Igår brast det bara, blev så arg. Epan är en slags kärlek till mig. Kommer ni ihåg t ex när eran barbie docka gick sönder eller när man inte hade tålamod att bygga klart sitt lego? Så ledsen/arg blev jag igår. Haha okej jag kanske överdrev men ändå. Så det har förstört mina dagar.. nog om det.

Ska bli skönt att få befria sig lite från sina aggresioner när man åker till Dalarna, ge mig tisdag nu tack.



En bok

Jag känner att blogga är inte min grej. I och försig så skriver jag i denna blogg för att kolla tillbaka när jag blir äldre och se vad jag gjorde när jag var äldre. Kunna minnas, juste då gjorde jag det där. Jag skriver för min egna skull.

Dom senaste dagarna har jag gått under jorden. Jag har inte varit närvarande i någonting känner jag. Men men, jag gör väl det jag mår bäst av? Dessutom saknar jag min underbara vän Elleonor.

På tisdag åker jag till Dalarna, helt ärligt.. har två månader gått såhär fort? undra då hur fort tiden kommer gå när jag är där? kommer kännas som jag var där i en sekund. Som ni märker så älskar jag Dalarna. Jag mår som bäst där. Skulle kunna flytta dit om det inte vore för mina vänner.

Idag gick jag inte till skolan, satt och pluggade hela dagen idag. Ett arbete skulle vara inne halv tre, tror ni jag hann eller? Det kan ni skriva upp. Sex data skrivna sidor, jag är mycket stolt över mig. Men är även arg på mig som pluggar i sista sekund. Men nog om det. Jag klarade det!

Idag blir det mest att ta det lugnt, imorgon är det en ny ;) Ska till skolan på en onödig men även rolig lektion, slutar klockan fyra.. FYRA på en fucking fredag. Men jag överlever för Elleonor slutar fyra hon med. Jag ska kidnappa henne och vi ska bara umgås hon & jag, jag & hon. Elleonor förstår mig.

Även fast jag har många kompisar så har inte många vänner. Denna brud är äkta.

tillbaka på ruta ett igen då!

Ska bara skriva ett snabbt litet inlägg, måste verkligen plugga. Jag behöver alla timmar jag kan få. Ändå sitter jag vid facebook och bloggar? är jag smart.. nej. Vi hörs när jag är klar, puss.


(m)uppsala

Hallådär bloggen ska snart dra mig mot Uppsala. Pappa slutar fyra, då ska vi åka. Vi ska köpa en grej som är trasig till min epa.Sen så äre bara ut och drifta! .. Men nås, puss!

lördag

Sitter kollar på gaygalan typ, är hos min mormor och morfar. Blir slaggen häär inatt, asmys ju. Men vi hörs senare, puss!


bästa du, saknar dig!

atrallaan är kärlek

Måste bara säga att jag är jävligt happy idag. Min bror och pappa grävde fram min epa igår och min pappa håller på att byta det som är trasigt nu. Känns så jävla skönt, kommer va så happy. Ville bara meddela det till er som brydde er. Men det är som sagt min blogg så jag skriver vad jag vill... WIHO :D


fredag baby!

Vaknade för en liten stund sen, riktgt skönt att sova tolv timmar. Tror nog jag behövde sova så länge, har varit så sjukt trött på sistone? vad kan det bero på? jag vet nog..

Ska dra mig till skolan om en timma, känns verkligen inte värt att åka till skolan och vara där till klockan fyra. Men det är förståss en rolig lektion. Sen möter jag Elleonor på station, och då hoppas jag på att mysa galet.

Men nu ska jag fortsätta plugga klart sen ska jag borsta mitt hår sen ska jag bege mig mot skolan, värt? nej. Hörs så länge!


Blött och tovigt hår? ja...

Vissa personer sjunker bara mer och mer i mina ögon.

Idag var jag kvar i skolan jävligt länge, enda till tolv eller ngt. Men kollade på när en av tvillingarna dansa i kulturum, typ balett? hehe..
Efter skolan drog jag till elleonor, käka lite lunch och mös med henne. Sen gick vi tillsammans till station där vi skiljdes av, då jag åkte hem och hon till praktiken.
När jag kom hem kollade jag på en film, tusen gånger starkare. Inte direkt någon bra film...
Och nu har jag precis kommit hem från gymmet, riktigt naiz ;)






it's hard to say goodbye

Igår efter jag hade färgat mitt hår så somnade jag, asskönt måste jag säga.

Idag har det varit skola, bara två timmar matte sen slutade jag. Men stannade kvar i skolan och kollade på en föreläsning. Den var riktigt bra. Tänk er själva att stå inför 200 pers och säga att man blivit sexuellt utnyttjad från sin pappa, hur hemskt är inte det? Riktigt spännande var det att lyssna. Sen sjöng även en kompis till mig, Theresa.N. grymt var det med.

Ska strax sova, ligger i sängen. Nördar mig med olika spel från facebook. Imorgon är det bara en lektion, ämneshandledning. Sen drar jag och gymmar, lätt värt att gå till skolan liksom?


1 mars, ge mig nu nu nu!

-

Kom hem ungefär halv fem, asdrygt! Min bror hämtade mig från skolan.

Ska strax färga mitt hår, ska egentligen träffa Melina men känner att klockan börjar ticka mot hårfärgning. För ska klippa mig imorgon, så måste fixa mitt hår.


idrott nästa

Sitter just nu i ljusgården, börjar tjugo i tre igen med idrott. Slutar som sagt tio i fyra, lätt värt. Pappa kommer även och hämtar mig efteråt, mysigt!

dirtydirty

Hallådär bloggen. Sitter ju på en handelslektion, fett kult? Nej Faktiskt inte. Dör av tråkighet snart. Har Emma bredvid mig dessutom, då dör man ju ännu mer.. Tänk dig hur hon håller på, snuskig b-rud.

Idag slutar jag iaf fyra, då ska jag hem och duscha och den dra mig ut. Ska vara med Melina, det är ju slå en 95a dagen idag, så jag måste få slå någon. Hon blir offret ;)  Ska även försöka hinna färga mitt hår, wiho äntligen. NEj nu måste jag försöka jobba lite på handelsskiten, blir nog att arbeta hemma några timmar. Hörs senare, godnatt hehe.


nattii

Nu ska jag sova och smsa lite, vi hörs. Puss♥


-

Gjort jävligt mycket idag, från att bråka med pappa till att handla och övningsköra med honom. Pappa tycker jag är en gud på att köra ;) Just nu ligger jag i sängen, är jävligt trött. Börjar halv tio elle något imorgon, jävligt skönt måste jag säga!

Ingen saknar dig som jag gör Niklas!


Kärlek på hög nivå!

apa

Sitter och kollar på melodifestivalen, hur dåligt kan det vara? Förra veckan var det lite halft bra iaf, men det var bara för att snyggDanny var med. Och inte finns hans låt någonstans?

Skulle egentligen träffa Elleonor men kände att det inte var någon idé, jag är trött och grinig. Ska inte behöva förstöra Elleonors helg för att jag är otrevlig heh :) Pratar med en gammal vän på msn också, han gör sn*ppar av olika smileysar, vad har man för liv då? Äsch tycker om honom ändå! eller..

Vi hörs senare om jag inte somnat, måste iaf plugga lite. Imrogon ska jag hinna med att övningsköra, färga håret och möblera om mitt liv/rum och kanske dra en sväng till gymmet? Får se får se.

Puss♥




uppdatering, wiho

Ja här sitter jag i min ensamhet. Har suttit inne hela dagen, på sånt där konstigt humör då man blir sur för ingenting. Inte orkar jag umgås med någon annan än Elleonor, så väntarp å henne. Förlåt till dom som frågat vad jag skulle göra ikväll..

Ska försöka plugga lite, vara lite sådära duktig på en lördagskväll, snart börjar också melodifestivalen. SKa kolla på det med mamma, pappa och älskade farmor =) Sen ska jag ut och skotta, ska få fram min epa ur snön. Värt? Det får vi se när jag ska försöka grääva fram den.



jag just nu, syns det attj ag är trött på livet eller?

Fredag imorgon =)

Ska fan lägga mig, är sjukt jävla trött. Ska upp tidigt imorgon och gymma. Det kommer bli en vana nu när jag börjar tjugo över ett varje fredag, och har bara en lektion. Värt? Det är kul med skolan!


Imorgon ska jag umgås med Elleonor, mysigt. Får se om vi drar till en kompis som fyller år. Godnatt

inte fan kan jag ladda upp någon bild, äckel blogg.se.


fina vänner, gamla bilder!





hörs på lan

Blir fan dålig uppdatering i skolan märker jag. Dax för mig att bli bättre på det eller?

Kom hem vid halv tre ngt, tog epan till plugget idag. Och jag känner att det var ett jävligt bra val jag gjorde! Vilkenb jävla snöstorm, skit jobbigt att köra. Såg knappt vägen. Men kom hem tidigare än vad jag skulle göra om jag tog bussen.

Har ätit middag precis. Ska försöka plugga lite, lätt inte värt? Kommer gå åt helvete ändå. Så får nog bli en rulle, men frågan är vilken? Vi hörs lite senare bloggen.

Btw skönt att alla<3sdag är bokad iaf, så man slipper sitta hemma :))

sova är inte min grej

Kan inte sova, men får försöka nu. Godnatt♥

dalarna!

Måste bara få berätta hur lycklig jag är. Jag ska till Dalarna vecka nio, från 1 mars till 6e mars. Åker tåg dit, första klass såklart ;) sen på söndag kommer min pappa och hämtar mig. Åh vad jag längtar. den 2a mars åker jag till Sälen med släkten, men är bara där över dagen. Meeen så jävla naiz, om jag är lycklig. Men kommer sakna mina babes skit mycket, vet hur jobbigt det är att vara borta ett lov. Det är ju då allt kul händer, men grejen är den. DALARNA ÄR MMITT LIV. Jag har mitt liv där uppe, jag är mig själv där. Tänk er att det är bara släkten som känner er där, så man kan se ut hur man vill. Ge mig första mars nu....


Kom hem från Elleonor vid nio typ, vi satt mest vid datorerna och jag fick henne att börja spela tetris, duktiga cheyer!

Imorgon så äre skola som gäller, inte kul. Första lektionen är ämneshandledning, och jag har typ ingenting att plugga och dessutom så brukar Elleonor vara på samma lektion, men hon har praktik i fem veckor.. Fem hela fucking veckor utan henne i skolan, hur ska jag klara mig? får bara klara mig..

På lördag kommer en vän och sover hos mig, vi ska kolla bio och sen ska vi bara mysa. Visa runt i Märsta också. Kan vara naiz med nytt sovsällskap..

Nu hade jag tänkt att dra mig mot sängen, bilderna får komma upp imrogon, orkar inte ladda upp dom nu. Förlåt fina ni! Godnatt


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


-

Kom hem för en stund sen får skolan, wiho så roligt =) Har bara legat i soffan sen dess. Väntar på att Elleonor ska komma hem så jag får åka hem till henne och mysa, längtar hihi.

Senare ikväll så kommer det komma in rätt så gamla bilder, håll utkik!


glad idag

Idag blev det skolan en liten stund, sen kände jag att jag inte orkade att vara kvar där. Var så sjukt trött, hade sovit dåligt. Så åkte hem och sov. Sov typ fyra timmar, trött? ja.

När jag vaknade så satte jag på mig mjukiskläder och drog mig till hallen och kollade på match. Arlanda herrar mot FBC uppsala. Det blev torsk för Arlanda tyvärr, men inte så otippat. Var i alla fall där med Melina, Olivia och Amanda. Och kul hade vi, det är väl huvudsaken?

Nu ligger jag i min säng och smsade precis lite med vänner och babe. Ibland blir jag bara för lycklig =)


Lycklig med dig finaste!

natt

Bloggen är ju helt?

Idag var jag i skolan för första gången på tre veckor. Riktigt skönt måste jag säga! Efter skolan drog jag till min gamla skola och träffade vänner. Drog hem därefter och somnade på en gång. Sen vid halv fem tog jag bussen till sats där Eveline och även andra fina saker var ;)

Nu ska jag försöka sova, är trött..

.

jag fanns alltid där för dig när du mådde dåligt, jag gjorde allt för dig. Men från dig får jag bara skit. Du messar mitt i natten och tror jag tänker svara när du gjorde sådära mot mig? tss knappaast. Du var som en bror för mig F...
Kom tillbaka


Och nu säger jag godnatt..

ni är bäst

ni är anledning till varför jag lever idag. 
ni får mig alltid upp på fötter och på andra tankar.
ni är dom finaste vänner jag kan ha
utan er
inget mig
jag älskar er av hela mitt hjärta!





solsidan

Nu blir det att checka solsidan! Varit hos min bror och även hunnit äta middag. Hörs senare♥

söndag

Är alldeles strax klar för att åka till min bror i Sigtuna. Men måste vänta på mina föräldrar förståss ;) Blir nog där hela kvällen ändå, kan va skönt och spendera lite tid med familjen!


Gammal? Absolut inte.. saknar't!


mot bror

Förlåt för dålig uppdatering,men har varit lite mycket nu dom senaste dagarna.

I fredags praktiserade jag min sista dag, väldigt skönt men ändå tråkigt. Sen så har jag varit med Elleonor hela helgen, förutom idag då.

Jag ska strax hoppa in i duschen för att senare bege mig hem till min bror i sigtuna, han fyllde ju år igår. Så det blir att fira honom. Kommer nog hem rätt tidigt ändå, det är ju trotsallt söndag. Men så länge får ni ha det så bra. Puss

sola

Jag fryser och är blek, så jag drar och solar. Hemma senare!

filmmys

Kom hem för nån timma sedan. Och nu sitter jag i min säng, funderar på om jag ska sova lite? Jag är sjukt jävla trött. Kanske kolla på någon film? Vem vet..



Åh min gamla kärlek, saknar den faktiskt!

snart helg

Kom hem för en timma sen ungefär. Har varit och kollat bio och shoppat lite. Mysigt!

Innan så praktiserade jag, fick sluta tidigare. Tänkte ta bussen ner till stationen men då möter jag mamma utanför, och då var pappa påväg. Vilken tajming? ;)

Just nu ligger jag i min säng, mår inte alls bra. Jag tror jag har feber, hela min familj har redan varit dåliga, så självklart ska jag också bli smittad. Men hellre sjuk nu, än om någon vecka. För då är det Dalarna som gäller. Längtar? Bara förnamnet.

Praktik två dagar till, det klarar jag väl? Ändå rätt roligt nu, får ju stå i kassan =) Trevlig personal och så. Men nu ska jag försöka sova, får se hur det blir med det. Mår som sagt inte bra, har inte kunnat sova så jätte bra dom senaste dagarna.. men aja. Godnatt ♥


Snyggaaa tjejor!


mot praktiken

Igår blev det ingen bloggning, orkade bara inte. Men nu är jag vaken, eller varit vaken ett tag men fixat mig och ätit pannkakor. Sov hos mormor och morfar inatt, mysigt.

Ska strax bege mig mot praktiken, slutar klockan sju idag. Värt att hela dagen är borta när jag slutat sen. Sista veckan nu så det är skönt!

Imorgon blire bio med Dessan, länge sen man träffade den bruden!


Dalarna vecka nio. Denna bild är från förra året vecka nio ;)))

RSS 2.0