usch

Jag är så trött på det här. Att det alltid är jag som ska komma emellan det här. Ni är idioter, ni är falska typer som alltid ska förstöra. Varför finns ni? uuuusch ni tror inte jag märker att ni är falska? Snälla stick från mitt liv.



Att jag ska finnas där för er, är en självklarhet. Men när jag behöver hjälp, vart är ni då? fuck er.

soovaa

Nu blir det till att sova, sjukt trött.. mina ögonlock orkar inte hålla sig öppna. Ser knappt vad jagg skriver. Puss på er :-)

sötisar

Kom hem för en liten stund sen. Varit ute och åkt runt lite med Elin. Vi träffade även pojksen, och två tjejkompisar. Ska träffa dom imorgon med...skit kult, vet =))

Imorgon ska jag som sagt även till Jonna, fucka ur bror!


ge mig lördag

Ligger i min säng och håller på och somna, trött? Svar Ja!

Ska orka ta mig ut, möta upp dom jag brukar åka bil med, pojkarna. Men orken finns verkligen inte, har praktiserat idag och är sjukt trött.

Imorgon blir det fira Jonna som fyller 18år, fucka ur? ;) nej ska köra epa dit. Men det ska bli kul och träffa henne, länge sen sist. Sen ska jag ut och köra epa med min babe, mysigt. Men uppdaterar senare, puss!


snark

Nu drar jag iväg till praktiken, slutar fem eller fyra. Har ej koll på det..

Igår slutade jag runt fem, så passade på att hämta Elleonor från skolan, fick med mig lilla Stephanie också. När vi hade lämnat Steph så drog vi hem till mig och sen drog vi till Elleonor och sen ut. hehe.. mycket och. Men jag kom hem runt hem halv tolv och så orkade jag inte blogga. Jag somnade runt ett eller ngt, snackade med lite gamla vänner =)

Nej nu måste jag torka mitt hår så jag ska hinna till min praktikplats!


praktik

Är precis klar för att åka till praktiken, eller nästan klar. Måste torka håret och äta ngt. Men sen är jag klar! Idag slutar jag sent ännu en gång... men äntligen imorgon så slutar jag tidigare, wiho!

Vi hörs när jag kommit hem, om jag inte drar direkt ut då. Puss så länge


kaaallt ute

Kom precis in, var med några stycken. Innan det så träffade jag Melina en stund! Nu ska jag sova...sköönT!

Grattis älskling!

Grattis Rebecca Larsson på 18årsdagen. Hoppas du får en grym dag! Saknar dig mega mycket, men på torsdag...wiiiiiihoo!! ;) Jag älskar dig!


tråkiigt inlägg

I söndags fyllde min älskade mamma år, så det var därför jag inte skrev här. Grattis mamma i efterskott, älskar dig!♥

Igår så praktiserade jag hela dagen, kom hem runt åtta. Och då kollade jag bara på en film sen så somnade jag, trött svar ja!

Och nu sitter jag här, ska bara sminka mig lite sen torka håret. Därefter är jag klar. Jag börjar tolv idag och slutar sju eller halv åtta. Så rätt lång dag, men skön. Vi hörs när jag kommit hem, om jag inte är skit trött då...haha!


Kommer ett fint inlägg om Rebecca snart, som fyller 18 år!
PUSS


härlig lördag, mysiga vänner

Håller på att måla mina naglar, dom håller på att bli lite långa. Försöker sluta bita på dom ;) Duktig som jag är...

Ska äta vid sex, och kolla på handbollen samtidigt. Snacka om att man saknar handboll när man ser Sverige spela.. vinn nu! Därefter ska jag möta Melina och prata lite, därefter träffa Willee en stund för att  sen ska jag ut med Fridah och Emelie, mysigt =))

Skulle ju möta Emelie, men var tvungen att städa hela mitt rum eftersom mamma fyller år imrgon!



Jag saknar dig min syster

mysiga brudar

Vaknade för en liten stund sen, har hunnit med att äta frukost bara. Ska strax hoppa in i duschen för att sen bege mig till Emelie. Vi ska mysa wiho! Sen så kommer Fridah baby och leker med oss.. hur mysigt är inte det? Jooooo mega mysigt. Nej nu ska jag inte sitta här och skriva en massa konstigheter, det enda ni får reda på är att jag ska umgås med dom här brudarna idag och det kommer vara kanon!

Igår direkt efter praktiken så drog jag till Uppsala och köpte en bil, därefter blev jag skjussad hem till Elleonor, men vi tåg bussen hem till mig och hämtade epan, länge sen man körde ;) kom hem runt halv två inatt och då somnade jag bums i sängen.

nu = hoppa in i duschen!


bebiiii!

börjar tio

Ska strax börja bege mig till praktiken, som tur är får jag skjuts idag.. skkönt! Och det bästa av allt, det är fredag idag ;) Blir att träffa bexx ikväll, sen nu på dagen efter praktiken tror jag att jag skulle träffa Dessan. Men vi hörs senare, ska fixa mig lite snabbt..


du är bäst

Varför, varför just du? du är ju den som alltid ställer upp för personer. Du finns alltid där för mig när jag mår dåligt. Jag önskade jag kunde ta din plats underbara vän. Jag är i chock fortfarande, jagvill inte. Men jag bara vet att du kommer tillbaka, du är så pass stark. Jag älskar dig Fridah!


jag glömmer dig aldrig älskling!

sova är inte överskattat

La mig precis i sängen, kollade precis klart på Easy A. Filmen var riktigt bra! Men nu ska jag försöka sova, så godnatt sötnosar♥



Det är tomt utan dig morbror, hoppas du har det bra!


filmmys

Slutade klockan fem idag från praktiken, kom hem vid ungefär halv sex för att jag väntade på min pappa. Dessutom snackade han med Matilda.
När jag kom hem så åt jag middag och nu sitter jag här, framför tvn i min soffa. Ska kolla på film på datan närsomhelst, mysigt!

Imorgon efter praktiken ska jag nog dra direkt till gymmet, kan vara naiz och få börja träna igen.. :-)

Vi hörs senare, puss!


godnatt

Det är verkligen folk som har problem, folk som inte tar reda på fakta och sedan kastar ut saker på en? Vad är det här, jag är verkligen inte den personen som bråkar, men om jag bråkar mednågon, då varar det är månader. Okej om jag och elleonor tjaffsar, vi är sams efter en minut. Men om det gäller andra så bråkar vi månader ut och in. Men jag är inte den som börjar, så trött på sånt. Typ avundsjuka för att jag har det bättre än den personen?

Förlåt tvungen att skriva av mig lite. Nu säger jag godnatt babes!


Jag älskar er, livet ut!

jag orkar inte

Idag har jag praktiserat, det är väl sådär. Vem tycker det är roligt att jobba? Jag tycker faktiskt om att gå i skolan, och jag njuter varje dag att få vara  i den, ja jag är seriös. Jag har även hunnit träffat Elin, vi var och käkade och snackade massa skit.

Denna dag har faktiskt varit både upp och ner, fått reda på saker jag verkligen inte trodde och saker jag verkligen blev skiiiit glad för. Men jag kan berätta den roliga saken lite senare i bloggen =))

Jag tänkte gå och lägga mig, smsa lite med en vän. Jävligt trött!


Vart har du tagit vägen i mitt liv? Var vänligen kontakta mig när du har tid ;) hihi älskar dig

sängen<3

Godnatt!


cpblogg

Har märkt att min blogg har fuckat sig lite? Eller är det bara på min data jag ser det?

Har praktiserat idag, det var sådär. Inte min grej, men man får liksom göra det roligt ;)

Sitter och kollar på handbollen, sverige leder med två bollar typ. Det ärfan inte bra, men hoppas dom vinner iaf. HAr också värsta mensvärken, är på skit grinigt humör, kommer typ dö snart.

godnatt

Nu måste jag försöka sova, ska praktisera imorgon. Tycker verkligen inte om att känna på det verkliga livet..

du är bäst älskling!

Jag vet att jag är lite avvisande ibland, att jag sällan har tid att umgås. Förlåt.. men du ska veta att jag saknar allt som har med oss och göra. Vill bara börja om, börja om mitt liv med Dig. Du är faktiskt bland dom bästa, men dig har jag alltid roligt. Oavsett vad vi gör.. Och det är jävligt sjukt. Jag lämnar dig aldrig igen min syster. Jag ska aldrig snakca skit eller bråka med dig, jag hoppas du tkr detsaamma.

Jag älskar dig oavsett hur mycket vi egentligen har svikit varandra, men varje gång vi bråkat har jag saknat oss. Jag vet att både du och jag kan bli lätt irriterande på varandra, vi är fan som syskon hehe.

Tänk alla minnen med dig, kommer ihåg när vi var på kryssning och vi ringde eller snarare jag ringde till grannarna över..fyfan vad vi skrattade. Bög typ? ;) eller när vi var i helsingland, eller när vi bodde på din mammas hotell, eller våra fjortistider? Dom går ju iofs inte och glömma, du och jag vet varför.

du betyder grymt mycket i mitt liv, du är en del av det.

Du har funnits i mitt liv, i både svåra och lätta perioder. Du har hjjälpt mig igenom det mesta och det tackar jag dig för.. du får mig jämnt att skratta.

våran vänskap / kärlek ska aldrig banta, vare inte så vi sa? Då ska det vara så också Elin Sjöberg.





Hold my hand forever sister..



jag älskar dig pappa!

Idag har jag firat min pappa hela dagen, så har inte haft tid att sitta vid datan. Försen nu typ. Blev riktigt överaskad att min största bror som inte bor hemma kom ihåg att min pappa fyllde ;)

Just nu ska jag göra mina naglar sen ska jag sova, imorgon äre praktik som gäller.. Taggad? Nej..

sova snart

Har precis lagt mig i sängen, ska försöka sova någonlunda i tid. Imorfon bitti ska jag upp tidigt, övningsköra.

Mina föräldrar drog iväg till ett par kompisar, dom berättar att dom är hemma innan tio.. hmm dom lyckades ännu en gång att säga fel tid ;) lite smått irriterande, eftersom pappa ändå ska upp tidigt imorgon. ( det är han själv som sagt förslaget )


Ge mig sommar, så man slipper ta bort all snö hela tin.. jag har garage, men det orkar man inte ställa in den i..

49år idag!


Grattis världens bästa pappa, kan inte tänka mig ett liv utan dig =D

*blink*

Förbjudet är spännande

pappas dag imorgon!

Kom hem för en ca timma sen. Varit i ishallen sen dess, kände att jag verkligen inte hade något liv som hängde i en ishall? Fick iaf skjuss från min bror dit och hem, älskar honom ibland ;)

Sitter och snackar med Bexx, snackar om hur vi ska göra ikväll. Pappa berättade för mig att jag måste upp åtta imorgon bitti och övningsköra, man ba värt? Vad gör man inte för min pappa, när han även fyller år imorgon!


mysiga brudar

Ska nu börja fixa mig, för om en stund kommer mina föräldrar hem. Då ska jag äta för sen få skjuss av min bror till ishallen, fast ska hämta upp Melina först.

Ikväll blir det att umgås med Melina och Bexx.


godmorgon

Vaknade runt tio ungefär(?) då jag gick och la mig i soffan och somnade där. Vaknade typ nyss igen, har dock hunnit duschat lite snabbt, riktigt skönt :-)

skriver av mig

Ibland känner mig sig lycklig, ibland känner man sig deprimerad.
Oftast så visar jag inte om jag är olycklig, jag är ingen sån person. Många ser mig nog som en glad tjej men även en tjej som står för det hon säger. Måste få berätta en sak.. som jag hållt inne..

När min morbror blev sjuk så kom det verkligen som en chock. Han var min bästavän.. även fast jag inte träffade han sista tiden. Han hade haft lite otur med cancer och sådära men blivit botad eller vad man nu säger? Sen så en dag så har han ont i magen och levern hade gått sönder typ.. och två dagar dör han. Och det kom ännu som en chock. Jag blev sjukt jävla ledsen.. inombords. Men jag kunde inte gråta, jag kan knappt gråta.

Jag gick till skolan nästa dag som vanligt när han hade dött.. jag ville inte fatta att det var sant. Jag fattade inte ens på begravningen att han var död. Jag träffade hela min släkt där, och jag sa inte hej till en enda? Men jag hade stängt av mig. Mina känslor inombords grääät men på utsidan var det bara svart. Kan ni tänka er att jag inte grät åp min morbrors begravning?.. Men jag kan verkligen inte gråta..

Min bror viskade i mitt öra när vi satt där på begravningen
- Mimi , är det verkligen Yngve som ligger där i? Han är väl inte så lång.
Både mamma och jag skrattade till faktiskt.. men mebn..

Det fick mig också att tänka till.. att han mår ju bättre där uppe. Han är med mig i min vardag varje dag, jag bara vet det...


bilden

Efter skolan åkte jag till Uppsala med min underbara pappa och hämtade lite bildelar till en av mina bröders bil. Därefter åkte vi och lämnade bildelar till pappas kompis. Efter vi varit hos pappas kompis hämtade vi upp mamma hemma för att sen dra till stinsen en liten snabbis och kolla lite kläder. Jag fick med mig ett nagelsätt, heehe..

Kom hem ja någon gång här, var ute med elin och andra. Och tack vare att vi varit ute så har jag blivit sjuk, man ba... väääärt! Har hunnit kolla på en film också, shes the man, grym!

Just nu fungerar inte facebook, och då finns det ju ingenting annat än bilddagboken som inte fungerar, så underskatta inte bilddagboken. Ibland kan man hitta några roliga kamrater *blink*


With every kiss
And every hug
You make me
Fall in love

skola

Hej alla sockerpullor!

Sitter just nu i skolan och väntar på att lektionen ska börja.. som börjar om ca 2 timmar, lätt värt? Har haft matteprov och sen så har dom andra engelska lektion men den är tydligen inställd så här sitter jag med Moa, :-) Vi hörs senare!


sleep tight


Nu ska jag sova, och då ska jag drömma sött om min prinsessa till flickvän, Emelie, bästa tjejen som finns♥

skola imorogn..blä

Just nu ligger jag i sängen med datorn. Ska strax sova, ska upp ca halv sju imorgon, IGEN. Vattenledning till skolan är lagad så då blir det skola imirgon... älskar't.

Matteprov
Handelsprov
Svenska redovisning
Allt ska hinnas med imorogn... blää!

Bilder del 1






pangboom

Drar iväg till pappas kompis och hämtar lite saker.. sen blir det middag. HÖRS

ska skapa kaos med dig

Kom hem från  en stund sen från en person, någon jag inte orkar ta i bloggen =) Min bror kom och hämtade mig och snart ska jag äta middag.

Idag har jag varit ledig, som jag var igår med. Men idag så hade typ vattnet gått i skolaan så vi kunde inte göra ngt med vatten, hehe smart det där lät. Men alla i hela skolan fick sluta, får se hur det blir imorgon, om det är fixat. Men det lär det ju vara? Men måste plugga och sen käka, puss!

ledig...sköönt!

Ligger i soffan och kollar på tv, Fab 5 hehe. Ska strax börja klä på mig för att dra upp till eurostop för att kolla min praktik. Mysigt?

Hade inga lektioner alls idag så blev ledig, rätt skönt faktiskt!


Det märks att denna hund är min hund, tuff brud!

knas bror

Sitter i soffan och kollar på någon serie som heter The Deep, detta är sista avsnittet. Riktigt obehagligt faktiskt, jag som hatar skräckisar...

Idag kom jag hem runt halv fem, mötte Camilla och Jana på bussen, så snackade med dom tills dom skulle gå av. Haha sen så ser jag att camilla har glömt sin plånbok så tar den och ska ringa och inser att hon har mobilen där med. Så hon gick hem till mig och hämtade pl¨nboken och mobilen, sen gick jag med henne halvvägs hem, visst är jag snäll?
När jag hade kommit hem så sov jag lite sen så kom pappa och då drog vi och tog bort all snö från epan och köörde in den i garaget. Kylarn ska bytas imrogon, lätt värt!

Imorgon börjar jag tjugo över ett, med en lektion. Lätt värt? nej... Har redovisning så måste till skolan, direkt därefter hade jag tänkt och dra mig till min praktikplats och fixa lite tider osv, kul :-) Vi hörs, för ska fortsätta kolla på tvn nu.



en liten bok

Dålig bloggning för min del, men det har varit lov och då har man knappt tid med att blogga. Kan börja med att säga att lovet har varit bra och träffat personer som jag inte alls brukar träffa ofta, som t ex Felicia =) Sen har jag haft en liten tjejmiddag och bara myst.

Idag har jag börjat skolan, kändes skit drygt att komma till skolan och känna att man kom i onödan.. jag börjar fem över tolv egentligen men inte kommer jag ihåg det? Så jag moa och ewe drog till campan och käkade.. deras sallad med currysås ♥

När kjag slutade skolan, ungefär vid två drog jag till gymmet en stund för att sen stressa hem och åka iväg med pappa till uppsala och kolla skor och köpa bildelar. Pappa är bäst! fast det är ju min mamma med.

När jag kom hem från Uppsala drog jag direkt hem till min mormor och morfar, där jag är fortfarade. Det är måndag, det menas att jag sover här. Eftersom jag börjar klockan ett imorgon, grymt skönt! Men vi hörs så länge, puss!


Hahaha smart blondin ;)

/ M'

 


-

IDIOTER HELA BUNTEN


We are in heaven


Nu drar jag till Dessan och umgås med henne och Cindy, nås på mobilen.


PUSS

Zz...zz..zZ

Det här med att blogga är nog inte min grej ändå. Men jag bloggar så mycket jag hinner och orkar. Även fast jag inte uppdaterar så mycke så är mina läsare kvar, hihi :) Godnatt och sov så gott!

tisdfördriv

 

VEM;
Saknar du: morbror

Vill du döda: finns säkert någon ;)
Rörde dig sist: hur menar du nu?
Vill du slå: hmm...

Kysste dig sist: något man vill glömma
Vill du kittla: Ingen
Kramade du sist: mamma
Vill du prata med: det är frågan
Skrek du på sist: storebror
Vill du vara som: ingen, mig själv.

Sårade dig sist: vem vet
Gjorde dig riktigt glad senast: emelie
Ringde dig senast: storebror
Är vackrast på jorden: finns ingen

HAR DU;
För många vänner: kan man ha för många?
Förföljelsemani: Ne

Tvångstankar: jaa
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Inte vad jag vet
Någon skada: ja

Färgat håret: jaa tyvärr..
Brutit några ben: gills lilltån?

Några piercings: Öronen
Egen dator: tre hehe fast gav en till farsan
Bra självförtroende: sådär

Kysst någon: Ja
Köpt kondomer: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: Jatyp
Dumpat någon: Ja

Lämnat landet: semester
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Ja

HUR;
Går du: hur ska jag veta?
Svarar du i telefonen: aa mimi`
Fördriver du tiden: prata telefon, data
Mycket pengar har du: venne
Tjänar du pengar: pappas plånbok
Ofta diskar du: aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: typ aldrig, vad har man föräldrar till?

Många stör du dig på: några fåå
Ofta träffar du din familj: Varje dag typ


TROR DU;
Att du kommer bli något: tror typ på att jag kommer bli städerska hehehe nej men bilmekaniker eller nggt
På gud: nej
På rymdvarelser:  nej
Att folk tycker om dig: Ja
På ett liv efter detta: Ja

Att fiskar kan tänka: Ja
Att du kommer leva länge: nej

ALLMÄNT;
Namn: Mimi

Piercingar: Öronen
Tatueringar: snart
Längd: 157
Skostorlek: 38.39
Hårfärg: blont
Är du kär i någon:nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja i dalarna
Tänker du på självmord: händer
Tycker andra att du är attraktiv: säkert
Vilket shampoo använder du: loreal
Vilken parfym använder du: britney
Vad är du rädd för: finns några få saker
Gillar du att tvätta: kan inte ens haha
Gillar du Berg-och-Dalbana: lätt .. eller lite

SENASTE;
Film du köpte: jadu.. jag köper inte filmer
Låten du lyssnade på: Just A dream
Låten du hade på hjärnan: -
Låten du laddade ner: -
Personen du ringde: bror min
TV program du tittade på: Typ inge
Personen du tänkte på: ingen alls

FAVORIT;
Mat: tacos
Låt: finns några
Sak att göra: spela innebandy
Sport: Innebandy och handboll
Dryck: apelsin festis
Kläder:mjukiskläder
Film: jadu..
Bil: MIN ÄLSKADE ATRALLA

ANTAL;
Gånger du varit kär: typ ingen
Gånger ditt hjärta brustit: aldrig
Hjärtan brustit på grund av dig: hur ska jag veta?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några gånger
Ärr du har på kroppen: jävligt många

SENASTE;
Bok du läste: Inte Han

Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av:-
Personen du fick sms av: henrik typ
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Typ alltid

ÖVRIGT;
Vad har du gjort idag:varit med elin, sovit, åkt bil osv
Var det kul: jaa
Hur tidigt stiger du upp: beror på vad jag ska göra
Gillar du att slåss: jaa ibland
Vad ska du göra ikväll: sova och så

Är du seriös: typ aldrig
Vad är du allergisk mot: mjölk
Var har du ont: -
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: ja
Favorit serie: lätt paradise hotel, HAHA

ÖVRIGT MER;
Salt eller socker: tard fråga
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: det duger
Var du glad igår: ja som vanligt
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: jag dansar inte nykter
Stockholm är: piss
Göteborg är: kärlek
Kan du sjunga: haha jaa ohja .. fast ne
Mer värt än guld: min familj
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: typ thai
Ska bli skoj: att åka till dalarna snart .. IIIP

Ska inte bli skoj: att börja skolan snart
Sparar till: ingenting alls
Väntar på: dig
Pålägg som gäller: venne
Dagens dryck: päron festis


dålig uppdatering

Vaknade precis upp bredvid Elin, sovit med henne två nätter irad nu. När vi väl är med varandra så kan ingenting skilja oss åt ;)

Ska strax bege mig hem för att fixa och sånt där. Sen blir det väl att umgås med Elin?

Lidingööö

Sitter inne i lidingö hos en Felicia. Vi har gått på stan en snabbis och sen har vi bara tagit det lugnt. Rätt skönt att vara här, komma bort från allt. Imorgon blire att gå upp hyffsat tidigt för att möta Emma och kanske Niklas inne i stan. Vi ska shoppa och bara snacka massa skit. Sen ska Felicia (kanske) och Emma sova hos mig, det är väl rätt så mysigt? Slippa sova själv, det tackar man ju aldrig nej till!

Nu ska jag och felicia kolla film och snacka skit, hörs imorgon. Godnatt =)

börjar med första inlägget för iår, 2o11

Dålig bloggning idag också. Men är man sliten så är man?

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Har bara varit hemma och tagit det lugnt. Men imorgon är det andra ord. Ska packa snart, sen ska jag iväg imrogon bitti in till stan och sova hos min bästavän Felicia.. ÄNTLIGEN! Jag bloggar mer imorgon. Tänkte packa och sova nu!

BTW Gott Nytt År, hoppas alla hade det skönt & även trevligt igår. Och med det säger jag godnatt haha! =)


Hahaha ser rolig ut, så var tvungen att dela med mig det roliga till er också!

RSS 2.0