soover..

Hallådär, kom precis hem faktiskt. Har varit på träning, åkte epa dit hahah! Jag och Pandan =) Lyckades desstuom slarva bort min lyle&scott mössa påvägen dit, hmm.. undra vart den är?

Ska aldelles strax gå och sova, så sjukt jävla trött...ZzZzZZZZz

Mot vääääsby

Hemma från skolan, men var det iofs för ett bra tag sen. Typ halv fem? Skjussade hem evelina, snäll som jag är =)
Ska strax bege mig ut där jag blir upphämtad av Amanda, ska kolla på träningen idag. Ska inte träna denna vecka eftersom jag inte är fullt frisk men det har jag väl skrivit i förra inlägget? Vi hörs så länge!

Mot skolan! .. lite tidig ;)

Här är jag, vaken! Börjar tjugo över ett, men är redan klar. Så ska nog snart bege mig och göra bilen varm för att åka till skolan. Idrott och handelslektion är det som väntar i skolan idag, men får inte gå på idrottslektionen eftersom jag fortfarande är lite halft sjuk... och det suger hårt! Lämnar datan hemma, så blir inge vidare uppdatering. Slutar klockan fyra ;)

Puss så länge!


Allting har förändrats, men Du finns kvar!

Vägen är nog fel..

Jag vet ingenting längre. Jag vill allt ska bli bra, ha den där känslan.. ha dig tillbaka. Ena sekund så är vi sams, andra är vi osams.. Kommer vi långt på det? Fuck allt liksom

Förlåt, cutcut emo just nu. Ingenting har velat fungera för mig idag.. och ska försöka sova. Börjar tjugo över ett imorgon och slutar fyra. Därefter åker jag hem och pluggar för att senare dra vidare och kolla på träningen. Länge sen nu ;oo Vi hörs Godnatt..

Skola + plugga = jätteglad chey

Hallådär bloggen. Att klaga på att jag har dålig uppdatering ska jag inte göra, det är inte kul att läsa när varje blogg skriver att dom har dålig uppdatering ;)

Kom hem för ett tag sen från skolan, har fått tillbaka datorn. Fett skönt, men måste installera om allt som var på denna data. Det är dock inte naiz. Men tillbaka till dagen. Ska plugga litegranna sen tänkte jag ta och sova, ställa väckar klockan på halvåtta så jag inte missar PH, vem vill det liksom? Vi hörs så länge!

Somsagt inga bildar, men det kommer. Puss!

lördag

Vaknade för en stund sen. Idag blir det att ta det lugnt, ska försöka få hit min underbara vän. =)
Ska hoppa in i duschen och städa mitt rum litegranna. Hörs , pussen

Du kom in i mitt liv som en storm!

Du är bäst i hela världen och jag älskar dig. Du är bland dom finaste vännerna jag har. Jag saknar dig hela tiden Jenny. Du och Jag har verkligen funnit varandra, vi har roligt ihop. Med dig kan jag vara mig själv. You are amazing, just the way you are. Älskar dig världens finaste ängel ♥



Jag vet att hon är världens finaste, men hon är min.. bara MIN


kärlek

Jag vill vara kär, känna den där lyckan att man orkar gå upp ur sängen varje dag. Känna att man verkligen är älskad, oavsett hur man ser ut, att veta att det är någon som bryr sig om en.

jag blir faktiskt varm i hela kroppen när jag ser dig.

Hemma.. hehe

Åkte som sagt upp till Dalarna i lördags. Hade inte tillgång till internet.. eller visst hade jag. Men varför ödsla att sitta framför datan när man är på det stället man älskar mest? =)
Blev ännu sjukare där upppe tyvärr, men jag hann litegrann i alla fall. Ska åka upp dit med epan, jaa jag skrev epan ;) Min kusin / syssling, han har en epa.. Vi åkte faktiskt.. Har nog aldrig sett så mycket epor. Åkte runt flera stycken hela tiden. Men det kan vara naiz. Dax att flytta upp dit kanske? hehe.. skojar.

Var hos läkaren igår, visade sig att jag har ngt jävla virus. Ja men kul och sitta hemma & dö, för att vänta till man blir frisk. Men en sak är klar, ska till skolan på måndag. Missar allt för mycket annars =)

Nu hörs vi, puss på dig!

Resfeber...den stiger!

Ja imorgon åker jag äntligen. Vad jag längtat, och längtar fortfarande. Resväskan är packad, nu äre bara lite smågrejjer som jag fixar med imorgon. Ladda mobil, ladda ipod osv.

Har precis ätit middag & pratade precis med mormor i telefonen. Det är henne jag åker upp med, ska bli så mysigt!


Älskade dalarna, Älskade du.. Vi ses imron!

Dalarna!

Bloggningen är inte direkt på topp, men det blir väl något inlägg lite då och då.
Idag har jag faktiskt varit ute, mötte upp kristian, emil & jenny. Gjorde lite saker och sådära. Sen snackade jag och jenny litegranna också. Ingen slår våran humor, haha. Men nu ska jag ladda mobilen och sådära. Om 2 dagar vid den här tiden, sitter jag i ett hus ute på landet, eller en lägenhet inne i storstaden eller en villa. Hehe har tre ställen att sova på, kan man älska mina släktingar mer än vad jag gör? Ska äntligen få träffa min älskade syssliing, världens bästa.

Vi hörs puss!

Det bara hände...r.

Vad hände med sagan med att det skulle vara du&jag? Jag sitter och kollar igenom bilder på oss... och fäller en tår för alla bråk vi har orsakat. Är det verkligen välrt alla bråk när man ser hur lycklig man är me dig på alla bilder? Du är en jävla glädjespridare!
Jag är ingen sån där person som sitter och gråter för jag förlorar vänner. Men du är verkligen en vän jag saknar. Dig kunde jag faktiskt ringa och snacka telefon med i flera timmar utan att vi lägger på .. och vi skrattar alla dom där timmarna i streck. Det är med dig jag har träffa min första pojke. Det var du som fick mig att inse att livet var värt att leva. Du var den där vännen (bästa vännen ) som alla ville ha. Jag saknar dig hela tiden. Du kommer alltid vara min första bästavän. Jag älskar dig Elin Margareta Anita Sjöberg. & Jag saknar dig lika mycket. Jag har svårt att förlåta folk, därför blev det såhär.. är så rädd att bli sviken och sårad. Det som jag hatar mest, det är att gråta.. jag gråter aldrig och det vet du. Och därför vill jag inte bli sårad och sviken, för då gråter jag. Jag vill inte vara kvar här på jorden utan dig vid min sida. Men jag vet inte.. jag är osäker om detta verkligen kommer bli bra. Jag vill verkligen inte tappa kontakten med en vän som dig. Jag  vet att många kämpar för att vara vän med dig.. du är en riktigt bra vän. Men ibland så undrar jag varför det alltid händer mig? Varför blir jag jämnt sviken av vännner... det kommer upp för många tankar nu på nätterna.

Jag har snackat med dig jag vet, och jag vill verkligen att det vi ska vara vänner iaf.. du var fan en syster som jag aldrig fick. men jag är så rädd.. kan jag lita på dig? kommer du svika mig igen? kommer du höra av dig till mig lika mycket som du kämpar för att bli min vän? jag har så många frågor..

"våran feta vänskap ska aldrig banta "- eller hur, va det inte så?


Godnatt

Kan man älska livet mer än jag? Tror fan inte det. Kommer inte gå till skolan på hela veckan, sen drar jag ju till dalarna på lördag.. Längtar? jaa bara förnamnet!



Du vet att du betyder! ( bilden är tre år gammal )

Ska lägga mig i soffan och kolla på filmer. Har hyrt fyra stycken, måste ju försöka bli frisk. Nås på mobilen, puss!


Jag kommer ihåg oss Elin. Du vet att jag aldrig glömmer dig. Jag finns alltid här och du vet att jag alltid kommer älska dig. Men jag behöver tid.. mer tid. Du betyder, du är en del av mitt liv!♥

Jag lovar jag ringer dig, pusspuss

Här är jag, ännu en dag haha vilket rim! Men men.. Idag har jag som alltid inte gjort ett piss. Är så sjukt uttråkad, men antar att man blir det om man legat hemma sen lördag kväll. Visst har varit ute och så, men inte varit med vänner. Och jag som vill hinna bli frisk till på torsdag, aldrig att jag blir. Men kommer gå till skolan ändå =)

Just nu sitter jag och fixar med min mobil, som jag precis fått tillbaka från lagning! Fick lite hjälp med att fixa internetsaken också. Missade också paradise hotel, så ska kolla på avsnittet imorgon på datan. Vi hörs, pusspuss


<3du vet vem du är

Du och jag har varit vänner ganska länge nu.. vill mer än bara vara vänner. Glöm alla bråk vi har haft. Jag ryser när jag hör ditt namn..
När jag ser dig, så vill jag bara vara med dig..F.. ♥


Feber, kan inte bli bättre!

Uppdaterade ingenting igår, hade inte tid. Fixade med epan, nu är den nästan fädig =) Vinterdäcken är iaf på, grymt snygg en bil kan bli bara för man byter fälgar.

Är som sagt sjuk, har feber och hostar som ett svin. Så har varit hos läkaren idag och fått två olika hostmediciner, ska jag bli nerknarkad eller? ;) skämtåsido. Ska snart hoppa ner i sängen, smsa lite och kolla på tv.  Inte missa paradise hotel idag! Ingen skola för min del imorgon heller.. kanske onsdag. Fyfan, nu vill man ju typ till skolan, så sjukt tråkigt att vara hemma och bara ta det lugnt. Sånna här lägen så önskade jag att jag fick gå till skolan hehe. Nej vi hörs, puss!


Godnatt

Kom precis hem från elleonor. Drog dit vid åtta.. mår som sagt inge bra så ska sova nu! innan jag somnar ska jag smsa lite med babes :) Imorgon bitti blir det att fira pappa på farsdag, sen ska vi två åka till biltema och köpa grejjer till min epa :D Så blir den färdig imrogon med vinterdäck imorgon! Nej nu blev jag trött, puss på rumpan

Äckelhosta

Färgade precis håret på mor min, fyfan lukten från hårfärgen gör så jag får hostattack.. men men, vad gör man inte för sina föräldrar ;)? Ska dra och kolla på en film i sängen, är på mys humör, smsa lite med babes. Vi hörs, puss



Sovdax!

Igår blev det ingen uppdatering. Drog på tjejmiddag hos hannah, det var jävligt kul men ett minus var ju att jag blev sjukare än vad jag var.. så nu dödar hostan mig och kan knappt svälja.. äckliga hals. Ska bara ta det lugnt idag, senare ikväll ska jag leka med min Elleonor såklart.

Om en vecka exakt så sitter jag på ett tåg påväg mot Dalarna.. underbara Borlänge.. Kan man något annat än att längta? Nu ska jag sova och kolla film, pusspuss!


Underbara vänner♥


Jag önskar att du aldrig fanns.

Nu blire slaggen för mig, drömma om tåg hehe.. osv! Puss på er mina trogna läsare

Trött på sånna som snackar

Folk snackar hit och dit, dom vet ingenting. Allt jag vet är att det alltid kommer vara du, och har alltid varit för den delen.

Livet är allt bra!

Kan man älska skolan mer än vad jag gör? haha nej men ska faktiskt plugga lite nu, om jag nu får upp dokumenten. Är inne på min stationära data, den bärbara datan som man får av skolan.. den datan har självklart gått sönder. Hur ska jag klara mig liksom? hehe...

Men mer fakta till idag. Drog till skolan som sagt, sen efter skolan så skulle jag egentligen tagit bussen hem med det hände lite saker med en vän så jag fick skjuss av min brors kompis hem. Sen tog jag bussen hemifrån till Jenny, vi snacka om allt. Den bruden är verkligen grym, kärlek till henne verkligen♥
Vi skulle egentligen tränat innebandy, men det var så lång tid kvar, så vi drog till gymmet och gymmade i en halvtimma sen tog vi ett pass på en timma! Riktigt skönt nu, nu kan man sova gott.

Imorgon ska jag dra och köpa present till Hannah, sen på kvällen ska hon ha tjejmiddag. Hon fyllde år för ngn dag sen. Grattis i efterskott min underbara vän!

Nej nu blev det en bok, nu ska jag försöka plugga om det fungerar annars ska jag sova hehe.. Godnatt sötnosar♥

Hannah & Jag, kärlek till den bruden!

Dalarna bokat!

Kan någon ge mig 20 november?


För då ska jag hit! Till mitt älskade landskap Dalarna , borlänge ♥

Jag börjar bli van.

Precis kollat på film, Hannah med H. Lätt en sevärd film. Jävligt snygg kille med ;p

Skolan var rätt naiz, slutade elva. Drog sen till bergius, min gamla skola där jag gick nian. Åkte dit med Cecilia, länge sen man pratade med den bruden för den delen. På skolanbergius träffade jag en och annan, dessutom en idiot. Men det är ju en annan sak!


Det har varit du sen december 09, och det kommer alltid vara du, baby♥


Jag älskar dig, Tim Hellström♥♥


HAhahahah döör

Känner att skoldagen kommer gå åt att sova på lektionerna, men det är det värt. Har faktiskt riktigt roligt med Ewe just nu, dör åt garv hela tiden! hahahah vi diskuterade nyss vad det hette där bröderna lejonhjärta skulle till eller hur man säger, jag tänkte först nigeria.. haha sen kom jag på det! nagijala! =) nej nu måste jag fortfsätta diskussion, och hoppas mina trogna söta läsare sover gott. Godnatt

världens finaste vän!

Vaken är jag, men även lite irriterad.. kom ju på att imorgon kommer vi inte få ha datorn på matematiklektionen. Så just nu sitter jag här och laddar ner låtar till min ipod. Kommer ju typ inte på någon? Fått några tips.. men är så kräsen på musik =)



Du är så jävla underbar Evelina. Utan dig hade jag inte klarat ett jävla piss. Du är den som funnits där ur och skur.

Ted gärdestad

Jag tänker hoppa ner från eiffeltornet om du sviker mig!

Var ute med min underbara hund för en stund sen & ska nu försöka plugga. Går dock inte så bra. Kanske ska fixa lite med designen, den är ju lite tråkig?

uttråkad, nu ska jag plugga och ut med hunden

 

Grät: varför gråta när man kan skratta? :)

Drack alkohol: onsdags

Tittade på film:
idag

Kysste någon: helgen

Köpte något: helgen

Sjöng: hehe nyss?

Dansade: dansa? kan inte dansa

VAD/VILKEN:

Alkoholdryck drack du senast: vin

Låt lyssnade du på senast:
saknaden är stor - affe

Köpte du senast:
bensin

Åt du senast:
makaroner till middag :D

Bok läste du senast: INTE HAN heter den hehe :)

VEM:

Var du tillsammans med senast:
om jag måste svara... towe

Är din bästa vän: har mer än bara en.

Slog du senast: min bror

Är du kär i: nej

Saknar du:  morbror

Gav dig en komplimang senast:
haha min brors kompis

Tycker du synd om:  ingen alls?


Tycker texten är rätt sann

"utsidan ler medans insidan inte orkar mer.."


kan va naiz!

Sitter hemma hos mormor och morfar. Kom hit för en stund sen, ska sova här.
Kom hem idag vid typ halv fyra eller ngt, blev hämtad av pappa från skolan. Men nu hörs vi, ska fortsätta prata med sötnosen . . . PUSS

sleep time


Nu säger jag godnatt, hörs nog imrogon

Du och jag förevigt!

Sisådär dålig uppdatering från mig, men det har faktiskt varit lov. Tänkte uppdatera inatt när jag kom hem, men jag pallade verkligen inte. Var med några killkompisar , Dessan och Anchal. Sen skjussade jag hem Anchal då åkte vi bil med en av killarna. Kan va naiz ;) Grattis till Robban som fyller 20 år idag, ha en skön dag grabben, var ju trotsallt med han inatt så sjöng mohaha.

Ligger just nu i min säng, har inte riktigt kommit upp ännu. Duschat och varit ute med hunden är det enda jag gjort idag, ska strax dra ner till verkstan för att få min bil fixad. Annars blir det nog att plugga lite.
Btw har börjat använda min kamera, men den har jag glömt i bilen, så ska ner och hämta den sen. Mest jag och Ewe på bilderna ;)

Men vi hörs!


Stan

Kom precis hem från stan, har varit där med Fia... riktigt länge sen vi träffades, detta behövdes! Men vi ska nog ses nästa vecka på fredag igen, kan va naiz! Ska dra , puss

pass...


Låten stämmer in på oss, jag saknar dig hela tiden Elin Sjöberg...

Festen var riktigt lyckad!

Hallådär, igår satt jag ingenting vid datan..tycker jag ska få en applåd för det! Fast kanske inte så konstigt, fixade massa i lokalen och så, hade lokalfest med Elleonor. Det vart riktigt lyckat, shit vad kul vi hade! eller iaf jag. Ska nu dra ut till bondelandet, och gissa vad jag ska göra.. jo ska rida ;) på en häst förståss.. Nej nu ska vi fixa och så, hörs ikväll!



Rubrik

SKulle kunna gå över eld & vatten för dig, min alldeles egna bästavän Elleonor!

Mår förjävla illa och har en förjävla mensvääärk...shit kommer döö!!

Idag blir med massa shooopping och sånt inför imorgon, har fått nyckeln redan faktiskt. Kan vara naiz! Kan Elleonor komma hem snart..hjihih den fjanten är och rider.. på en häst förstås. Kanske ska passa på och fixa min header? Får nog bli så! Puss på rumpan


Gamla bilder

Har precis städat mitt rum. Innan det så var jag hos min älskade farmor.

Sitter just nu på min andra data och kollar igenom gamla bilder.. och inser faktiskt hur mycket jag saknar alla vänner som jag tappat kontakten med. Men nej nu ska jag fortsätta kolla sen ska jag duscha!





RSS 2.0