Min bror är rätt grym ändå!

Nej nu ska jag faktiskt försöka lägga mig och sova, skönt!

Gick in till min bror precis, skulle kolla om han var hemma. Haha då låg han och sov, så han vaknade när jag kom in. Så skriker han typ, och efteråt säger han.. jävlar vad rädd jag blev. HAHAH han lät som ett barn! Detta gjorde min natt litegranna. Och det får därför avslutas nu! GOdnatt


Storebror♥

oavsett hur mycket jag vill det eller inte..


Öppna ögonen, och se bara sanningen. Lär dig förlåta dina vänner, som en gång var dina fiender..ingenting i världen är rättvist..

Jag trodde det skulle bli lätt

Det här med att blogga på nyårsafton kommer nog inte gå något vidare för mig. Kommer ha fullt upp faktiskt, hjälpa mamma med maten och sånt dära, är jag inte en underbar dotter? ;-)

Så får väl passa på att blogga nu, för det är ju nyårsafton nu också! Gott nytt år på er folket!

både han och jag tycker du är s ä m s t

Vaken är jaG!
Har pratat i telefon med olika typer, pratkvarn svar ja ;) Sitter och lyssnar på musik och pratar med marcus, världens bästa som man verkligen litar på, varför finns det inte fler killar som han. Känner iofs några ;) men ännu FLER! Hörs senare!

Ibland undrar jag om folk inte har ngn tv hemma.. ;)

Kom hem för en liten stund sen. Blev hemskjussad av bror & Anton. Innan var jag först och käkade med Jenny & Moa sen drog jag hem till Elleonor, länge sen man såg den bruttan!

La precis på telefonen, pratade med Evelina. Fan vad man kan prata med henne, lite kul sådära.

Imorgon är det nyår, tagga? ;-)

 

fiiixaa

Nu måste jag hoppa in i duschen. Jenny är snart här!!

Planering, så jag inte bokar något annat!

Torsdag - Idag, Jenny & tvillingarna henriksson
Fredag - Nyår, äta middag med familjen, umgås med Bexx.
Lördag - Ta det lugnt, packa lite.
Söndag - Åka till min bästavän
Måndag - kommer kanske hem, möta Emma iinne i stan
Tisdag - Emma och bästavän ?
Onsdag - emma & bästavän?


Världens bästa!

Hallådär, vaknade av att Jenny smsade mig vid dryga elvatiden? Sen dess har jag fixat mitt rum och så. Nu ska jag hoppa in i duschen, sköönt! ;-)
Jag, Jenny och tvillingarna Henriksson ska umgås och mysa en massa idag, käka middag och sånt dära.


Hellre ärliga fiender än falska vänner!

Lade mig i soffan och kollade på en film, Charlie st.cloud. Zac Efrons nya film, väldigt bra. Lite sorgsen också, känslan att förlora ett syskon får mig att gråta ( jag är en fjant när det gäller sånna filmer, för jag vet själv hur mina syskon betyder för mig). SE DEN!

Har bokat lite inför nyår, kan ju vara bra eller hur? :-) Mer får ni veta dagen efter nyår. På söndag åker jag iväg till min älskade bästavän, ska bli så sköönt!

Jag har insett att du är inte densamma vännen som för ett år sen. Jag vill inte ha med dig och göra.

onödigt inlägg.

Jag har suttit och diskuterat med morsan min ( lite tidigare idag, när vi åt middag) Och vi snackade om vad jag skulle ha för jacka. Jag har svårt för mig att sätta på mig en everest jacka, sådan mor sådan dotter eller vad säger man?
Jag tycker det inte är värt att köpa ny jacka nu när det är två månader kvar av denna vintertid. Då är det bättre att jag sparar dom pengarna jag tänkte lägga på jacka, till en bil. Även fast min mamma & pappa köper en bil och betalar mitt körkort vill jag ändå lägga lite egna pengar. Får nog pengar till en bil för min epa, dem där jävla bilarna stiger ju bara i värde. Och jag som ska fixa till nu i vintermyset!

Nu blire att prata med mamma & mammas kompis, sen typ sova sova film film osv.

Bättre sent än aldrig!

Sitter och webbar med emelie min söta flicka. Som nu är min flickvän, då hon dumpade sin pojkvän för mig.. är hon inte för gullig? :-) Skämtåsido.. Och nu skulle flickfan dra till sin pojkvän, och kvar är jag? Jag skulle även spenderalite tid med Anchal och Dessan idag, men somliga sviker mig idag. Nej nu skämtar jag igen! eller?


Visst är åsnan söt, hiih

LAT

Idag orkar jag inte gör någonting. Imorgon är det andra bullar, då ska jag vara med Jenny och Moa, eventuellt Stina också?
Nu ska jag checka film och dryga mot Jenny på msn, pussar :-D

:-)

Vaknade för en liten stund sen, och är fortfarande grymt jävla trött. Funderar på att lägga mig i soffan och kolla på en film. Ikväll ska jag leka med Emelie, länge sen :-) Så det blir nog att jag tar det lugnt tills dess.


Ren sanning tyvärr.

Jag och min vän diskuterar vad som är dricka & dricka. Det finns ju faktiskt en skillnad. Vissa dricker ju för det är gott och andra dricker ju för att bli full. Som nu på nyårsafton, folk köper vodka och dricker sig redlöst full och kommer inte ihåg ett skit vad som hände. Tänk hur mycket av sina dagar man måste sitta och tänka på hur mycket man gjorde bort sig den dag t ex. Är det verkligen värt att dricka då? Jag tycker själv inte det. Visst, oftast så dricker ju vuxna ett eller två glas vin till maten för det är gott, och defenitivt inte för att bli fulla. Men vi ungdomar dricker för att bli fulla.

Jag själv dricker inte, visst det kan hända. Jag hade en period då jag drack varenda helg, och jag kommer ändå ihåg varenda minut vad vi gjorde. Men tycker ändå det inte var värt att dricka, för jag tyckte det inte var ett dugg gott. Visst en cider..men iaf. Vi alla är där någon dag, där vi vill prova att bli full(?) men tänk efter en sista gång innan du dricker. Jag vet mycket olyckor som hänt..

Tillsammans klarar vi det!

Jag är vaken & även pigg! Ligger och smsar med min vän, haha. Berättar om en sak här hemma, han kan verkligen få en att skratta såhär dax på dygnet.

Imorgon skulle jag varit med Dessan och Anchal men dessan skulle bort och Anchal vet jag inte? Känner för att ta det lugnt imorgon :-)

Säger väl godnatt nu, om det inte kommer fler nattinlägg!


Jag döljer något, men det är bara jag som vet vad det är.

Live the life you want to live!

Kom hem från mormor för dryga en timme sen. Vi var och handlade och sådära med min bror. :-)

Update: Kolla massa film och ta det lugnt, imorgon blir det att umgås med Desiree och Anchal, äntligen!


Dessan & Jag, min favoritbild.

Händelserik dag!

Kom hem från stan för typ en halvtimma sen. Åkte in vid halv tolv, fast då åkte vi först till väsbycentrum där Felicia shoppade lite =) Sen drog vi till stan, mötte upp Zandra & Josefine. Var med dom ett tag, sen började våran bio klockan sex. Men innan hann vi dra och käka... och självklart lyckas Felicia den stackarn tappa sin plånbok med JÄVLIGT mycket pengar i... Men men.. Vi drog och kollade på bion som vi hade bokat, Änglagård, faktiskt rätt okej =) Och sen tog vi tåget hem :)

Jag fick inte med mig ngt hem typ, det var ju kaos överallt. Fick med mig lösögonfransar från buttricks & en stickad mössa med äkta pälsboll på. Älskar den ;)

Nu ska jag kolla film, kommer säkert somna. Imorgon bitti drar jag iväg till min mormor och är säkert där till kvällen. Puss!


-

:love:

:)

Jadu.. dålig bloggning idag. Men palla vara största bloggar'N

Idag har jag shoppat med Jenny, träffade tvillingarna Henriksson påvägen dit, och då skulle dom till väsby centrum och dit skulle jag med. Så det blev att jag och Jenny shoppade med dom två. En riktigt mysig dag, och imorgon hoppas jag det blir lika mysigt =)

Vad är sova?

Jag är fortfarande vaken och har inte kollat på ngn film ännu. Och skulle jag kolla på en filmerna nu kommer jag somna vid åtta imorgon bitti och jag ska upp imorgon också ;)

Sitter och pratar på msn med min nykomling till vän Fanny, fyfan hon och jag är precis samma personer. Men kanske nås senare annars före eller efter shoppingen.

-

Det är nu vid den här tiden på dygnet alla känslor flöder, det är nu alla saknader skaver. Man tänker på allt mellan himmel och jord. Man vet inte vad man ska göra för att få ut alla känslor. Finns ingen som riktigt förstår mig längre. Jag är inte som er, jag är jag och kommer alltid vara jag... och jag kommer alltid vara den där personen som är annorlunda. Tjejen som alltid skrattar och ler och på insidan inte orkar mer..

Stay with me forever!

För världen är du någon, för mig är du världen ♥

Ren sanning..

Laddade ner en film som heter Step Up, och den var så jääävla grym. Ska kolla tvåan och trean också, laddar förståss hem dom också. Rekomenderar dom skarpt.. alla har väl redan sett dom filmerna. Men usch får värsta klumpen av hur sorgsen den är.. men ändå hur gullig den är =) Så när som helst ska jag kolla på tvåan som snart laddat klart.


Imrgon bär det av för lite shopping med väsbybruds, dom där tjejerna har i alla fall alla fötter på jorden, ett plus i kanten sådära. Vi hörs lite senare, puss på er!



Vi har haft våra bråk till och från. Men ändå så litar jag nog på dig mest av alla..


Segdag..

Julafton blev verkligen lyckad igår. Fick mest pengar och sådära. Jag önskade mig ingenting speciellt. Sov även hos mormor till idag också. Sen kom mina föräldrar och hämtade mig och sen drog vi till farmor och åt lunch.

Nu är man mest taggad inför nyår, vet inte riktigt än vad jag ska göra. Har två alternativ...hm? Får se vad som känns bäst den dag ;)

Just nu ligger jag i alla fall i min säng och tar det lugnt, rätt så trött idag. Taggar inför imorgon, då jag ska iväg med väsbybrudar och shoppa, världens bästa =) Hoppas i alla fall att alla hade en bra jul, nu ska jag äta middag och kolla film. =)

Tidsinställt inlägg.

Just nu sitter jag och kollar på Kalle Anka och därefter så ska jag äta julmiddag, fett gott =) Kommer nog blogga jätte dåligt idag eftersom det är självaste julafton idag. Puss och God Jul Alla Fina Bloggläsare!

Uppesittarkväll!

Sitter och kollar på bingolotto, uppesittarkväll! Sover hos min mormor & morfa ikväll, så blir det mysig julaftonfrukost imorgon. Och slå in julklappar =)

Är det tillåtet att vara så jävla kallt.. brrr...kallt!

Kom in, har varit ute med hunden.Det är sjukt kallt, tillochmed min hund vägrar att vara ute och det är konstigt, hon älskar snö! Täntke hoppa in i duschen och sen fixa lite inför julafton ;) Äntligen bara en dag kvar!

Det blir slagg hos mormor och morfar inatt, sjukt mysigt ju. Sen så är det somsagt julafton imorgon =)


Hela 17år idag!

BARA FÖÖR JAG HAR JULLOOOOV =)

Efter vi hade haft våran julavslutning så drog jag och Elleonor upp till Maxi och handlade julklappar. Dock så hittade ingen något. Sen därefter så skulle vi åka till centrum för elleonor skulle kolla om det fanns något där. Men sen var hon tvungen att dra ut till bondeland och jag kunde inte följaa med för min kusin fyller år idag, GRATTIS BÄSTA EMIL - KÄRLEK TILL DIG!



17

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Det måste varit när jag och hela min familj åkte runt med husvagnen runt hela sverige och över till danmark. Vi var borta tre veckor om jag minns rätt..(?) Men vi hade så jävla mysigt, vi hade så kul och mös så mycket. Nu hänger ingen av mina syskon med längre.. Och jag får oftast följa medmina föräldrar för dom gärna vill ha med mig. Och jag tycker fortfarande det är lika mysigt. Bästa stället var helt klart på Gräddö, där jag och min bror hade en egen båt. Jag och min bror bråkade om den så mycket.. så tillslut fick jag ta ut mina föräldrars båt ;) Jadu.. skulle kunna skriva en bok för jag kan inte välja vad som är mitt favoritminne. Alla minnen från min barndom helt klart =)

Jag är såå bäst, så stolt..

..över mig själv för jag är klar med alla julklappar, jag har bakat lussebullar och knäck och även hunnit med att städa med rum... usch det var riktigt snuskigt.. Ni kan fråga Elleonor hur snuskigt jag hade det, men jag orkar aldrig städa rummet och då brukar min mamma städa rummet. Men tycker jag är stor nog att sätda rummet nu, iaf till jul ;)

Nu ska jag strax hoppa i korg haha alltså i sängen. Ska njuta av att julen snart är här! Först tänkte jag faktskt dricka te med mina föräldrar...

Imorgon efter skolavslutningen så ska jag nog hänga med min bror och pappa för att köpa en bil. Så min bror har tre fucking bilar.. fett onödigt? Men iaf, så ska vi köpa den på kungsholmen ;)


-

Walk with me
talk to me.
follow your heart..


Hos mormor & morfar

Sitter hemma hos mormor. Har varit här hela dagen, sköööönt och mysigt! Vi har bakat julpannkaka...och nu undrar säkert ni vad julpannkaka är, men det är bara min släkt som vet vad det är. Eftersom det var min mormors mormor som hittade på recepten, och pannkakan är grym. Det är nog bland det bästa till jul, man äter det på julaftons morgon! =)
Ska upp tidigt imorgon och åka & julhandla med moster och mormor. HAr bara en lektion imorgon, så min mor sjukanmäler mig! Men nu måste jag sluta! Godnatt om vi inte hörs igen =)

Saknar dig..

Kommer du ihåg mig? Vi var kompisar när du var singel.

Älskar skolan, just därför!

Kom till skolan för en stund sen. Sitter nu i ett klassrum där man får jobba helt ostört.. men sitter ändå vid facebook och bloggar. Kunde lika gärna vara hemma dom här första timmarna eftersom jag valde själv att komma hit? Känner mig riktigt duktig faktiskt!
Till idag då! Idag blir det lek med Desiree, vi ska snacka skit och mysa. Länge sen det var hon och jag.. Sen efteråt ska jag be min pappa hämta mig då vi ska med min hund till sjukhuset och kolla att allt har gått okej sen hon blev biten!? Därefter åka hem till min älskade mormor och sova, woopwoop ;)


Nu blir det till att jobba!


Min ängel!♥

Dag 14

Håller ju på med den här listan.. men jag venne..


Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. - Jag hade på mig ett par tights med ett svart linne och en tshirt över. Sen jacka skor och halsduk när jag gick ut ;)

Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Du kommer aldrig förstå...

Kom hem för ca 40 minuter sen. Hittade lite saker, kommit på vad jag ska köpa till Elleonor också ;) Men det får ni reda på EFTER julafton, för jag vet att Elleonor läser min blogg. Ska alldeles strax sova, ligger just nu i sängen och håller på att somna. Ska ta bussen till plugget imorgon, känner att det blir bättre denna vecka.
Jullov på onsdag, och då blir det hem och baka en massa till jul, wiho! =)
Imorgon blir det även slagg hos min mormor, sen på torsdag ska jag också sova hos henne.


Körde på osminkat idag, fast det gör jag rätt ofta nu för tiden. Varför sminka sig när man inte tkr någon är snygg? ;)

Ensam hemma 3

"mamma, du kramar mig när polisen ser på" - hahah så klockren. Sitter just nu och kollar på ensam hemma 3, så smart kid lilla pojken är! Ska fixa mig för att dra vidare till stinsen och shoppa lite. Nås PUSS

Shoopping

Kom hem rätt sent igår. Var först på tjejmiddag, sen kom några killkompisar till Jenny som hade middagen. Sen drog jag vid elva till mormor och morfar där mina föräldrar var. ( min bror hämtade mig, eftersom jenny bor utanför Väsby)
Ska vid fyra åka mot stinsen för att shoppa lite med mor min. Hitta ngt att ha på mig på både julafton och nyår? Dessutom hitta ngt kul i julklapp till Elleonor =)

Sitter i vardagsrummet och kollar på skidor. Kollar på skidor, Sverige vann ;)


HAHAHAHA dör varje gång jag ser den här!!


One in million

Nu måste jag verkligen in i duschen för att sen dra iväg. Bilder kommer nog. Ska bli riktigt mysigt ;)

dag 13

Dag 13 - den här veckan!
Jadu, denna vecka är ju snart slut. Men denna vecka har jag gått i skolan och även varit med vänner. Gjort några prov, jaa.. och idag ska jag iväg på lite mys i väsby! inte så mycket att berätta..

Mys i väsby ikväll!

Hallådär!
Vaknade runt elva, då jag låg kvar i sängen och kollade på ngn film som gick på femman. Riktigt gullig faktiskt!
Just nu har jag precis ätit frukost och jag sitter i min säng och kollar på tv. Ska trax hoppa in i duschen och sen ska jag fixa mig. Sen så skjussar nog min pappa mig till Väsby där det blir lite mys ;) Sen kommer min bror och hämtar mig =) För ska upp tidigt imorgon, julmarknad med mamma =)


Fina du, love u!

dag 11+12

Dag 11 - Mina syskon
Jag har två bröder. Tim 19år och Joakim 23år, båda är mina förebilder. Dem är anledningen till att jag är här där jag är idag. Tänk er att inte ha syskon som finns där när man mår dåligt.. visst finns ens förälder men det är inte samma sak. Min yngsta storebror Tim, han förstår mig. Han kan jag snacka om allt med. Men visst kan vi ha våra slagsmål, då tillochmed knivar kommer fram HAHA och jaa. Och Joakim bor inte hemma, men är ofta här. Vi har bara samma pappa, men vi har växt upp med varandra och står varandra nära. Iofs gör hela min familj det, står nära varandra. Utan mina bröder i mitt liv.. vet jag inte vad jag skulle göra helt enkelt. Jag älskar dom från botten av havet till högst upp på berget. Fast iofs går inte det och jämnföra..


Dag 12 - min handväska.
Hahah detta är en fråga jag oftast får, jag har en stor sportbag som det kallas. Man får plats allt i den, och den bär jag runt i tillochmed i skolan. Lämnar inte ens den i skåpet om vi ska dra och käka. Min väska är mitt liv haha. Iaf i den har jag allt från pennor till plåster.. mjukisbyxor, tejp, olika block, datorn, pengar, vantar, mössa, nycklar osv. =)

WORD

jag vet hur tårar smakar,
jag vet hur ögon ler,
jag vet hur händer skakar..
när man inte orkar mer.

Du är grym!

Du kommer alltid finnas kvar för mig, jag älskar dig Hanna Lundin


Sitter i min säng och kommer närsomhelst somna.. Idag har jag typ inte gjort mycket alls. Bara gjort ett prov och varit iväg med pappa.
Just nu har mamma tjejkompisar här och jag ska strax sova för att orka upp imrogon, då det blir lek och mys med Jenny! Även ett pass på gymmet.
Kanske ska försöka fixa bloggdesignen lite, ser ju för taskig ut!?


Update : kom precis ut ur duschen. Har suttit med mamma och dom!

Freedag! =)

Igår fuckade allt i min närvaro. Gick inte gå in på blogg.se, facebook fuckade och även bilddagboken.. visst kändes det som det var min dag igår? =)

Kom precis hem från plugget, hade matteprov. Sen drog jag hem för jag har inte engelska som dom andra i min klass, sen har vi svenska, men läraren är sjuk. Så ja, jag har slutat! Ska ta en powernap så hörs vi senare!

åååh dryg

Blir så jävla irriterad.. ingenting vill fungera nu när jag försöker fixa med designen.. nu ska jag plugga hörs..

9 dagar kvar! iiip..

Sitter i min säng med elleonor, ska alldeles strax äta middag.
Tidigare idag var jag på rättegång, obehagligt men Zandra var jätte duktig. Och usch för äcklet.. men mer tänker jag inte gå in på i min blogg. Vi hörs så länge, puss!

dag10

Jag hade på mig ett par svarta tights & en ed-hardy tjocktröja. =)

(blivit lite fel bland dagarna, men detta är dag 10, så nu är jag på rätt spår igen :D )


Prov på g!

Ska alldeles strax dra mig mot sibylla där mina två vänner Evelina och Moa sitter och äter. Tänkte sitta där och vara social. Käkade hos mormor ;) Men först ska jag plugga lite, hörs så länge!


Osminkad och typ nyvaken.. men care. Ska bara till skolan!


Dag 9

Min tro - jag är inte religiös. Men man kan väl tro på livet om man vill? att man lever för att bli älskad typ. Att typ gud har gjort oss, han har gjort en mening för varje person. Att den ska vara si och så, och beteé sig på olika vis. Men jag vet inte? Sen tror jag på döden, att man kommer vidare till andra sidan.

Som min faster, hon bodde i våran lägenhet.. min pappa köpte lägenheten av henne och hon flyttade till sigtuna. MEn ändå varje kväll, känner jag hur någon tar på mig så jag ryser, ibland stängs våran tv av hela random när vi sitter och tittar och fjärrkontrollen är på bordet? Sen ibland när jag sitter vid datan höjs mitt dataljud till skit högt. Osv .. jag kan inte kalla att det spökar hos oss. Jag tror mer på att min faster hann aldrig säga hejdå till våran familj. Vi hann ju aldrig komma till henne innan hon somnade in... men vem vet. Alla har sina olika tankar..


dag 9 kommer i nästa inlägg!

Sitter just nu hos mormor, drog hit typ vid åtta. Ska strax lägga mig och sova, fett med trött dessutom värsta mensvärken. Ska kolla på paradise hotel innan jag somnar bara! Godnatt så länge!

Drar ut en sväng med hunden!

Kom hem för en timma sen från skolan. Och nu i en timme har jag pluggat, skrivit en filmanalys och skickat in. Nu ska jag plugga inför provet imorgon. Men först gå ut en sväng med hunden..burrr vad kallt! Senare ska jag berätta om dag 9. MISSA INTE ;)


Godnatt!

Kom hem för en halvtimme. Drog och fixade med ljudet i epan, nu ska allt funka som det ska igen. Det gjorde det nyss iaf ;) Tog några bilder på bilen som ni får se lite längre ner.

Imorgon är det skola som gäller, sen hem och plugga. Tänkte dra en sväng och träna på sats också, för att sen dra vidare till min älskade mormor och slagga där. Men får se hur det blir med det. Imorgon är det dessutom Lucia, och det betyder att min bästavän fyller år. Felicia Broberg!  Kanske ska dra till bergius en sväng och gratta henne, vore jag inte gullig då? Får se får se.. :)

Bilder på atrallan


Och en bild på min älskade hund, hahah hon är för cool =) Hon lipar på bilden.

Dag 8 - Faster

Ett ögonblick jag aldrig kommer glömma var när min faster dog. Läkaren meddelade att hon inte skulle klara natten, så hela familjen fick panik och skulle åka till henne. Vi skulle även hinna hämta upp min farmor. Pappa ville även hinna duscha, så han ringer till mamma och frågar om han hinner duscha. Mamma säger självklart eftersom vi alla fortfarande var chockade över meddelandet vi hade fått. Men precis när pappa var klar får vi ett sms av min kusin och berättar att hon har somnat in. Det var riktigt hemskt att veta, men det sköna är att hon mår bättre däruppe nu. Hon var väldigt sjuk, det var läskiigt varje gång och se henne.. Men att veta att hon mår bra är det bästa! ♥
Det är iallafall ett ögonblick jag aldrig glömmer..


Kom kom kom hem hem hem

Vaknade för en stund sen. Jag somnade när jag kom hem efter jag hade fixat med epan. Ska dra dit snart igen när mina föräldrar kommer hem från ett julbord.



Min fina älskling. Ska ta kort på den så ni får se det nya ;)


Dag 7 + godnatt inlägg.

Har inte skrivit så mycket om dom där dagarna, men här kommer dag 7 som jag ligger på =)



Min bästa vän är någon jag litar på upp till 100%, jag har känt henne i över 6år, kanske till och med 7 år? Men tyvärr kan vi inte ses så ofta, för hon bor på lidingö och det tar en bit och åka. Vi ses väl då&då. För mig är hon guldvärd, hon är min andra halva faktiskt, helt ärligt. Den där tjejen är som min syster, och jag älskar henne mest av allt!

Sen har jag också en jävligt bra vän, som jag också kallar bästa vän. Hon bor här i märsta, men ändå ses vi knappt. Men det är för att hon har så mycket i skolan och jag detsamma. Och har hon inte mycket i skolan så jobbar hon och jag har träning. Eller så är hon med sin pojkvän, som jag fixade ihop ;) Men hon är faktiskt också som en lillasyster. Vi har jämnt roligt ihop, vi skrattar och är oss själva.

Dom här två tjejerna skulle inte jag kunna leva utan nu. För nu när jag träffat dom har jag insett att dom har en stor plats i mitt hjärta. Och Båda tjejerna heter Felicia. Den första som jag skrev om heter Felicia Bergström och den andra Felicia Broberg =) Älskar er tjejer.

Självklart har jag många andra vänner, som t ex elleonor, vi är jävligt bra vänner. Men vi har inte känt varandra såsom jag och dom felicierna ;) Men vi är som bästavänner =)


Nej nu ska jag försöka sova, först smsa lite med heh.. Puss!


TV

Ska kolla på sex and the city som går på tv med mina föräldrar, hörs puss

Hemma hos elleonor

Hallådär!
Har varit i stallet hela dagen med Elleonor. Fyfan vad skönt det var ute, inte sådära kallt som det har varit hela tiden.
Just nu sitter Elleonor och slår in paket på hennes golv, och jag sitter i hennes soffa och kollar hahha! Ska hem vid nio för att plugga, en lördagkväll wiho! Men måste ;)

Vi hörs puss!

Nattu

Hahah har suttit och gjort en header, ser jätte fail ut. Men skulle bara pröva! Men den får vara medans, ska sova nu. Godnatt =)


Fide, sed cui, vide! = Lita på, ta reda på vem! På latinska

En mycket händelserik dag!

Har inte kunnat uppdaterat idag pga olika skäl. Men en av skälen var att vi var hos vetrinären lite hastigt med min hund som blev biten av en annan hund, hon fick sy ett litet styng. Min hund har så otur.. hehe. Sen var jag tvungen på att kolla en film som vi har i svenskan i läxa. Och nu skriver jag liten filmanalys om den. Sen ska jag sova!

Pappa skjussar mig som alltid på fredagar till skolan, sen så slutar jag runt ett och då ska jag hem och plugga skiten ur mig. Sen vet jag inte vad jag ska göra på kvällen. Blir nog att pyssla om hunden. Funtar på att ta ett pass på gymmet, eftersom jagf inte fått träna för jag varit sjuk. Men nu känner jag mig frisk och är skit taggad! Men nu ska jag skriva lite sen försöka sova.
Btw Filmen som jag såg heter Another Cinderella story. Den var så grym, lika grym som första A cinderella story. Usch vad bra den var, ladda hem den ;) Godnatt och puss!


Now I'm that bitch

 

godnatt hehe

Nu ska jag dra mig mot sängen och börja plugga igen. Är helt slut, somnar närsomhelst ;) Puss

pluggprovpluggprov

Kom hem typ vid åtta från min kusin som fyllde 12år, stor grabb nu! Innan det så pluggade jag och nu håller jag fortfarande på att plugga, känner på mig att jag kommer få ig.... WIHO =) Men iaf , ska strax sova, så jag kan gå upp tidigt imorgon bitti och plugga. Min första lektion imorgon är eget arbete, men då har jag ett idrottsprov, sen efter handelsprov.. uschusch. Men ska sluta skriva och fortsätta plugga om kroppsdelar på latinska, lätt värt att kunna i framtiden...eller? Puss



Dag 3

Mina föräldrar. Min mamma heter Maria och min pappa heter Lars, men kallas lasse hehe. Vi alla bor tillsammns, och mina föräldrar är fan bäst, helt ärligt. De finns där när jag behöver dem, de finns där om jag verkligen behöver något. Jag hade ju faktiskt inte funnits om det vore dem. Kan faktiskt erkänna att man kan nog inte ha bättre föräldrar. Visst man bråkar, men blir alltid sams efter en stund men antar att alla bråkar? Vi har roligt ihop min familj och jag. Vi gör saker tillsammans. Jag skulle kunna skriva en bok om mina föräldrar men det orkar jag inte. Dem vet att jag älskar dem av hela mitt hjärta och att jag finns där när dom behöver mig ( dock inte när jag ska städa rummet). Många tycker att jag och min bror är bortskämda, men kan ju inte direkt säga att jag är bortskämd, visst får jag pengar om jag behöver, visst får jag sakerna om jag verkligen behöver. Men mina föräldrar vill oss bara väl *blink* =) Jag har världens finaste och roligaste föräldrar punkt slut!


Dag 2

Jag hatar att skriva om kärlek och sådär. Men nu har jag gett mig in i det hära så får väl slutföra det också.

Min första kärlek kom in i mitt liv när jag började nian på bergius, vi gick i samma skola. Tyvärr varade det inte länge, men i alla fall. Kommer ihåg känslan.. fyfan den var så härlig. Ingen av oss vågade kolla på varandra, vi var så blyga. Men det fick en att vilja gå till skolan. Men iallafall, det var typ lite fjortiskärlek haha men iaf. Kärlek som kärlek. Tyvärr så har vi typ inte kontakten idag, eller jag vill inte ha kontakten med honom för han är som han är. Visst kan vi snacka ibland, men han finns inte i mitt liv. Många vet vem jag pratar om, vissa vet kanske inte. Men han heter i alla fall.. Towe. Men nu fick ni allafall reda på vem min första kärlek var.


Pluggar

Hallådär bloggen. Just nu sitter jag och pluggar matte...matteprov imrogon. Fyfabian vad tråkigt, men vad gör man inte för betygen? ;) ska därefter plugga handel och idrott. Jag var ju borta två veckor från skolan och missade några prov. Så nu måste ja plugga ikapp, men det klarar jag! =) Senare ikväll får ni se min skriva om Dag2, tror det ska handla om min första kärlek .. undra vem det är. Tror typ alla vet det redan! Men hörs senare!


Vissa vänner glömmer man aldrig.. och jag glömmer aldrig dig.

Dag1

Jag heter Mimi Hellström och kommer från Märsta, där jag fortfarande bor. Jag har två stycken bröder, Tim och Joakim. Jag bor med min familj + en hund. Dock bor Joakim i egen lägenhet. Jag går första året på gymnasiet, handelsprogrammet. Innan så gick jag hotell&restaurangprogrammet, så har gått om ett år. Men jag är nöjd att jag gjorde det, jag trivs med min inriktning! Jag har spelat handboll, men slutade för ca ett halvår sen, och då hade jag spelat nästan 11år. Så jag saknar att ha handboll i min vardag. Men jag spelar innebandy, men tyvärr inte i det laget jag vill gå i. Jag spelade med Arlanda ca 3år och nu har jag precis börjat träna med bollstanäs, än är jag fortfarande osäker om det verkligen är innebandy jag vill spela... men men. Jag umgås ofta med vänner, men oftast med Elleonor, hon är bland den bästa. Sen finns även massa andra. Alla vänner kan man förståss inte lita på, men man vet vilka man kan lita på=) Det var allt från mig dag1!


Dag1

Tack vare den här listan så får ni reda på lite mer om mig ;)

Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Mormordag!

Kom hem för en stund sen från mormor. Har varit där hela dagen, dessutom kom min kusin förbi och vi alla käkade lunch. Min mormor hade varit i göteborg under helgen, och hon hade köpt massa smycken till mig. Bilder på det kommer lite längre ner. Ska strax plugga lite matte och sen kolla ph och därefter ung och bortskämd =) Vi hörs nog senare!



Ursäkta bilderna, webbkamera.. Men sen är det två ringar till men dom orkarjag inte ta kort på  =) Puss


Jag är förälskad

Hallådär, har precis ätit middag. Har gäster, mina föräldrars vänner =) Ska kanske dra till dessan och hannah.. måste bara orka. Känner mig fortfarande inte frisk. Sitter just nu och kollar på nya skor, och andra saker. Självklart märket Ed hardy, jag älskar det märket =) som många vet, eftersom jag har hela bilen utrustad med det märket.



Gör allt för att få dom hära, men hittar dom typ inte någonstans i min skostorlek

WIHO

Lussebullar med mjölk.. just nu var det grymt värt det =)

heeeelg

Det ska bli så skönt med helg, imorgon blire lek med Elin Sjöberg.. som man saknat hur mycket som helst. Även fast hon och jag har våra dagar då vi storbråkar, så löser vi det. KANINI :FF
På lördag blire umgås med Jenny och Moa, fyfan det lär behövas! Sen  på kvällen umgås med trion ;) och flera. Sen söndag blire bara mys.. =)

Fredag imorgon =)

Var i skolan idag, gjorde faktiskt klart min idrottsuppgift på ämneshandledningen eller vad fan det heter, bryr mig inte. Men det är iaf eget arbete, man får jobba med det man behöver. Kände mig riktigt duktig när jag skickade in det till läraren, aldrig har jag pluggat på dom lektionerna. Har alltid suttit vid datan, men icke det gjorde jag inte. En guldstjärna till mig lite sådär i kanten.  Ska strax lägga, missade paradisehotel nyss insåg jag nu. Så får lägga mig och kolla på det. Plugga lite på projektarbetet, kan va mys? Vi hörs så länge, kyss



Jag Älskar Er


trodde jag kunde kalla dig Vän.

Jag insåg precis hur falsk du är. Du sjönk så otroligt i mina ögon, och jag ska kalla dig vän. USCH!=)


Jag märker vilka som är äkta, och du är inte en av dom.. även fast jag trodde det.

RSS 2.0