Sov dax

skit trött, så ska sova nu. Godnatt!♥

Världens finaste

Att vara vänner är bra, men att vara tillsammans skulle vara underbart. Du är det bästa jag har, lämna mig aldrig älskling♥


BLondin så fIn

Måste nog be om ursäkt för jag inte har bloggat på ett par dagar. Men tiden går fort när man har roligt, och då har man inte tid för att sitta vid datan. Och kan säga att dom här dagarna har varit både roliga och tråkiga. En av dom tråkiga sakerna är att en underbar vän byter skola, kommer sakna henne så grymt mycket. En av dom roliga sakerna är att jag börjat spela innebandy igen, Bollstanäs.. och där går tjejen som bytte skola. Så rätt skönt att man ändå träffar henne rätt mycket ändå.

Men till idag då, idag så har jag varit hos Mammas kompis och umgåtts med deras barn. Måste faktiskt säga en sak, jag var den första förutom föräldrarna som fick se Ida en av barnen, när hon kom till världen. Dom bodde då grannar med oss. Saknar faktiskt att ha dom som grannar! 

Imorgon blir det att städa rummet och sen träffa Elleonor som alltid, vi måste fixa lite saker för en sak. Ni får reda på om ngn dag var som händer! Men nej nu blir detta inlägg en bok, och det gillas inte! Puss


 
Som ni ser, så är jag blond igen. GILLAS GRYMT

kan va naiz

Sitter i min säng, och ska försöka få tag på min pappa som ska få tanka min epa.. orka slösa egna pengar hehe =)


Tidsinställt

Just nu sitter jag på min lektion, handelskunskap. Detta är ett tidsinställt inlägg eftersom jag nästan aldrig har tid eller ork att blogga i skolan eller jaa oavsett vart jag är. Vi hörs så länge. Puss!

En av mina släktingar

Här är min syssling, Wilma ♥


en vanlig dag!

Här sitter jag, hemma hos mormor och morfar. Innan jag kom hit så var jag i skolan sen drog jag till gymmet med Jenny♥
Mormor har precis bokat dalarna åt mig och henne, har som sagt min släkt där uppe- Min älskade goa syssling♥
Ska somsagt sova här, tänkte faktiskt lägga mig snart.. fast ne börjar tjugo över ett och får skjuss av mormor till skolan. Kan va naiz!



next stop - sängen

Hela min design har blivit fucked up, men fixar den imorgon.  Nu : sängen! Godnatt

För något bra...

Hallådär, sitter hemma hos med Elleonor. Lite tidigare idag träffade jag Dessan, vi pratade om massa. Kul det var att träffa bruden.
För typ en timma sen, mötte vi upp Hanne, Alexander & ngn kompis (?) på cigg.
Ska i alla fall strax äta lite blåbärspaj som jag har gjort och kolla film med min fina Bästis. Puss


Kärlek till dig, Bästis :*

Godnatt

Ändrade bakgrunden på bloggen, ska fixa mer senare. Nu ska jag sova... bilden är tagen av mig förresten ( i dalarna på landet), med min mobilkamera! Godnatt♥

<3


En höstdag med regn, som denna!

Min blogg har blivit lite fail.. texten ´från igår ska det stå : jag hoppas du förstår att även du kan få en kaxig liten sak som jag kan falla ut gråt.


Idag har jag varit i skolan, hade en handelslektion sen idrott där vi gick till vvalsta gymmet och tränade. Innan det så drog jag och lunchade med min mormor och en släkting.
Har även skaffat sats kort idag, så nu ska jag och Jenny tränatränaträna! =) Ska plugga lite matte innan jag ska sova, så hörs vi imorgon. Godnatt!

jag hoppas du förstår att även du kan få en kaxig liten sak som jag kan falla ut i gråt..

-


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥PH♥♥♥♥♥♥

PARADIIIIIIIIISE HOOTEL NEXT, BÖRJAA NÅN GÅNG HEHHE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


pass för livet ett tag nu va!

Livet är inte lätt, men tiden läker alla sår men ärren finns kvar. Och ärren har jag kvar från dig, allt du sa om mig, vad som hände mellan oss. Vänner ska inte svika och vi har svikit varandra allt för många gånger för att våran vänskap ska funka. Du vet att jag finns och att jag älskar dig. "våran feta vänskap ska aldrig banta..", ett ordspråk som aldrig är sant.

Elin Sjöberg, med dig har jag nog bland dom bästa minnena med. Hälsingland, Gräddö, Sommrarna 08 och 09. Playahead osv. Och jag älskar dig för den du var förut...även fast jag älskar dig niu också..

tråkig inlägg

Tog min pärla en sväng till Ewe och kom hem vid nio
Jag och Elleonor har planerat en dag då det händer grejer!
Imorgon är det måndag = nya tag
Just nu orkar jag inte, men vännerna gör mig på gott humör!
Hej och hejdå!


-

Det är bara en person som förstår vad det står på bilden, jag saknar den du var förut.

Låt texten tala.

jag gråter bara i regnet, då mina tårar inte är någonting i mängden.
jag gråter bara vid havet, för det är bara där mina tårar verkar små.
jag gråter bara i ensamhet, då när ingen annan kan se på. jag vet att
ingen eller inget är värd mina tårar, men ändå kan jag inte sluta gråta..



födelsedag!

Grattis Storebror 19år! Älskar dig.


Just open your heart!

-

Jag är livrädd i det som kallas kärlek..

.

Dum av Dig

För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig


Dagen efter!

Ja igår fyllde jag år, då hade jag verkligen inte tid att sitta vid datan. Kan bara säga att släkten är värst men även bäst, haha Elleonor tycker nog att min släkt är lite konstiga hehe men äsch! Nu ska jag sätta igång att plugga, usch !

Vill bara att säga att jag är trött på skiten.

Imorgon kan jag säga imorgon. Och den dagen kan ingen förstöra oavsett vad!

Trött på att bli sviken. Pallar snart inte trycket. Men är glad att jag har mina vänner vid min sida, och som verkligen känner mig utan och innan. Speciellt min Bästavän Elleonor, hon är faktiskt guldvärd. Hon får mig att lee när jag helst velat gråta. En äkta vän ser tårar. Vänner är ngt man inte hittar på träd, man bygger vänskap . .

Skolan

Dålig bloggning för mig förra veckan, hade verkligen ingen lust att blogga. Skolan går i förstahand och förra veckan hade vi grymt med mycket plugg, fast det har vi denna vecka med. Men ska verkligen försöka blogga litegranna i alla fall.

Helgen har jag spenderat med elleonor, vi har varit i hennes stall och bara myst. Dessutom bakat eftersom jag fyller år på onsdag =)

Just nu sitter jag på lektion, fast nu ska vi upp till bibblan och kopiera papper. Hörs så länge!



*En bild säger mer än tusen ord*




-

Orkar inte skriva just nu, hörs senare!


det var en gång...

Kom precis hem till Elleonor. Innan det hade vi varit hemma hos mig. Har iallafall varit i skolan på en jävla lektion, kan va värt.

Igår blev det inge bloggning, satt på akuten hela kvällen. Kom hem vid elva, sov typ direkt därefter.
Nej nu ska jag spela lite och fixa, hare! =)


<3


du vet nog vad jag menar

I will never say never..


äckliga idiot, det är nu din tur att må dåligt... hoppas du dör allvarligt. =)


livet är bäst

Sitter hemma hos elleonor just nu, ska snart dra mig hemmåt med Elleonor. Det blir nog att hon slaggar hos mig, mycket bra! =)

Nu ska jag sova en god natt sömn, och känna mig duktig. För jag har gjort klart min saga, bev nöjd för att vara jag. Imorgon blire första träningen för mig på riktigt länge.. det bara pirrar i kroppen av längtan =)

Vill bara säga att ärlighet varar längst, att gå bakom ryggen på vänner, kommer man inte långt med. Nej, godnatt nu!♥

Äkta vänner tar man vara på!

Vad skulle man göra utan vänner. Jag har en av världens bästa vänner. Elleonor Johansson heter hon, och hon är faktiskt bäst ( hon vill att jag ska säga det.. att hon är bäst ) Och jag älskar henne mycket, hihi =)

Trött på skiten

Nu har jag pluggat och fixat med det som skulle fixas. Dock är jag inte klar med pluggningen, den tar verkligen kål på mig. Hatar att skriva saga, jag är verkligen sämst på det.. men i alla fulla fall. Imorgon börjar jag ett någonting, så jag hinner plugga lite imorgon med skulle jag tro.

Nästa : sängen!



Lilla Emelie från gräddö, kan inget annat än att sakna Lillstumpan och gräddö.

"Ångra aldrig nånting som en gång fått dig att le ..."


Vem har sagt att skolan är tråkig? hehe

Kom precis hem från skolan, hade heldag i handel. Idag var det rätt kul faktiskt. Ska strax gå ner till bilen och hämta min mobil som jag glömde hehe. Sen ska jag plugga och kolla film. Ska hinna ner att gå till frådet(källarn) och hämta lite vintersaker =) Hörs så länge



En bild tagen av mig, när jag var på skansen i somras. Kanske skulle se bra ut som bakgrund på designen? Äsch det får jag pröva en annan dag!

Vem älskar skolan?

Sitter i skolan just nu, känner mig duktig som gör allt annat än plugga. 

'Never say Never'


En helt vanlig dag

Kom typ hem för en halvtimma sen, ligger i min säng med Elleonor. Vi har varit i stallet sen drog vi hem till henne i bondelandet, mysigt =)

Imorgon är det skola som gäller, tummen ner! Men tummen upp för att vi har eller snarare jag har ett rätt bra schema. Fast imorgon har vi heldag i handel, rätt kul men ändå långtråkigt. Men nu ska jag fortsätta med det jag gör, nörda mig framför datan.



Har alltid berättat för elleonor att jag är smart, fast det kanske ni ser? hehe =)


det bara är så

Jag är stark, därför vill jag inte ha falska vänner i mitt liv.



Dax att åka mot bondeland igen!

Sitter i soffan med Elleonor. Vi har typ precis ätit frukost. Snart ska vi bege oss ut mot bondeland och rida igen. Fyfan min rädsla försvinner mer och mer för hästar, övervann min rädsla lite igår faktiskt. Tog hästen helt ensam och ställde in den i boxen.

Nej ska hoppa in i duschen nu, puss och kram skumnbanan =)


Elleonor och Cecilia i sina bästa dagar, alltså i min atralla ;)

Designen klar!

Ligger hemma på soffan med Elleonor. Vi kollar på tv och är mest osociala mot varandra.. haha båda typ halv sover.
Idag var vi som sagt i stallet där hon rider, och det var faktiskt riktigt roligt. Det får en själv att vilja börja rida igen, tänk er mig rida? haha nee...

Imorgon blire mest plugg sen så ska jag fixa med epan. Vi hörs, puss


En bild från förra sommaren.

Just open your heart

Nu har jag fixat designen lite smått, fixar den fortfarande. Det blir ändring hela tiden.

Just nu sitter jag hemma hos Elleonor en av mina bästa vänner, vi ska snart dra och rida.. eller hon ska rida.. inte jag ;) Vi hörs så länge!




Storebror, jag älskar dig! dvs mitt namn på bloggen. Litensyster...


Min nya vackra blogg

Skapat mig en ny blogg där jag skriver texter och lite om min dag. Har en blogg med min syster också. Men just nu ska jag fokusera på den här. Mitt namn är Mimi Hellström och går första ring på arlandagymnasiet. Vi hörs, för nu ska jag fixa design och liknande. =)

RSS 2.0