-

Berätta inte något hemligt till din vän, för din vän har också en vän.

-

Innan såg jag bara ängeln i dig, nu ser jag djävulen och det är så jävla sant. Fuck dig!

Du

Jag förstår inte vad det är med mig och kärlek. Allt fuckar alltid sig. Jag förstör det jämnt, det alltid jag som råkar göra misstaget. Men alla gör misstag eller hur?

Jag undrar bara hur fan jag tänkte, jag visste själv att jag skulle bli sårad av dig. Det gör så jävla ont.
Du vet i alla fall att jag tycker om dig så grymt jävla mycket. Så allt jag kräver är ett svar , varför? Vill inte må såhär. Jag vill vara lycklig,både med och utan dig. Vill inte känna såhär mår bara dålig av det. Hos dig är jag underbar..

Jag vet att du inte är värd mina tårar men kan verkligen inte råför det. Kan inte sluta tänka på något annat.

k

Vaknade typ precis, mår inte så värst bra.. men det gör man väl inte när man har feber? hehe..

Ska strax gå upp, när jag orkar dock, måste plugga också wiho! Men vi hörs senare, då kommer jag med en överaskning ;)

<3baby

När min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig.

sjuk

Denna långhelg har det varit fart i.
Var med Jenny två dagar typ, dessutom var Emelie och Robban med. Sen så drog jag till Gräddö i lördags med min storebror, vi skulle bara dit för att äta middag men det slutade med att jag stannade kvar där tills igår. Men jag fick nog igår så jag åkte hem med Putte, pappas kompis som var döär på besök.
Duschade och fixa mig sen var jag i sätuna parken sen drog jag, dessan plus några till hem hit. Mysigt!

Idag så var jag plus några tjejer till på sjudargårdsbadet, jag brände mig så kan knappt röra mig. Dessutom tog jag mitt första dopp för i år, känner mig inte direkt duktig. Mitt första dopp brukar bli i början på maj egentligen.. men men. Bättre sent än aldrig! Tänkte dra en tripp till sätuna parken, men jag har feber så kan inte dra ut. Måste vara frisk nu till sista dagarna i skolan!


Saknar denna underbara sak!

Jennytimes

Gårdagen spenderades först med Robban och Emelie, vi åkte till Kista och kollade på bio, baksmällan 2, riktigt bra!
Sen efter vi kollat på bio så träffade vi Kristi och Emil. Riktigt jävla rolig kväll igår!

Idag är jag ledig, börjar skolan på tisdag nästa vecka, så en veckas lov nästan är ju riktigt naiz? Skulle till midgårdsvallen imorse för att kolla på bergiuskampen, men pallad inte när det var så dåligt väder..

Har packat och varit ute med hunden, idag ska jag slagga hos Jenny och imorgon ska hon slagga hos mig, mys på hög nivå! Hon slutar tre, så ska möta henne vid väsby station ungefär då. Skönt!


Barn på sjudargårdsbadet

RSS 2.0