-

Kom hem för ungefär 20 minuter sen, har varit och kollat min träning sen har jag även lämnat påsen och hunnit varit med R.

"kärleken har inge betydelse hur gammal man är, det är bara en siffra som står där och stör än. "

älskar mitt liv

V ringde precis mig, och snart ska jag ut och möta R för att få en påse som Johanna hade glömt i hans bil. Sen dra vidare för att kolla träning. Men först ut äre middag som gäller, vi hörs!


-

Jag är inte direkt någon jävla bloggkung men skit samma.

Under dom senaste dagarna har jag varit med V och tjejkompisar. Drog hem från skolan idag, kände att jag inte mådde något vidare, det slutade med att jag hade feber.. så här är jag, jävligt uttråkad. Saknar V lite sådära.
Igår fick jag träffa min kusin, så jävla skönt. Nu gääller det bara att jag får mitt körkort så ska jag min bror och mormor dra till honom och hälsa på. Saknar honom.

kommer nog bli bra med uppdateringar idag och mimorgon, eftersom det inte finns så mycket att göra. Puss


Älskar dig cheyen!

-

Neemen tjenare bloggen!
Vaknade för för en halvtimma sen ungefär, och nu sitter jag och fixar med mina naglar. Eftersom vissa ramlade av igår...

Hade skit kul igår, bästa tågresan jag varit med om haha! Och kvällen är inget attt prata om, den var grymt rolig! =)

Taggad!

Glömde helt att blogga.. eller glömde. Hade verkligen ingen tid i världen att uppdatera något igår. Var först i skolan sen var jag med Amanda och mötte sedan V. Haha rolig kväll, slutade knas eftersom min bil gick sönder? ändå kul!

Har fixat lösnaglar precis, ska nu börja sminka mig och fixa mig. Klockan sex ska jag vara hos Dessan för att fira henne, taggad? JA! Så nu måste jag skynda mig, puss!



älskar känslan

Fan vad grym jag är på att blogga, men det kan faktiskt vara kul att skriva av sig, eller kul.. skönt. Kan ju inte sova, många tankar kommer upp nu innan midnatt. Men måste försöka sova!


I just need somebody to love



<3

Nu blir det slaggen, är faktiskt trött! Hörs imorgon, puss!

Hoppas du har det bra där uppe, vi ses den 7 september då vi ska ta farväl till dig! Vila i frid Mattias♥


Trött

Ligger fortfarande kvar i sängen, kanske ska man dra slaggen? Robban ringde men jag orkade inte pallra mig ut. Väntar iofs på att dadyy ska ringa så han kan tanka min epa. Ska nog dra mig mot soffan för att checka tv och smsa lite med babe =)



Älskar dig förevigt!

hälsa till satan, vi hörs!

Kom hem för en stund sen, var först i skolan sen drog jag till donken med Elleonor. Men träffade ändå min bror och Filip där, haha min bror lyckades få punka på volvon. Fyfaan vilken räddare i nöden Robban var som kom då och hade ett däck till Tim.
Åkte hem med Robban, va en stund med honom. Sen så drog jag hem och nu ligger jag här på väntan att han typ ska ringa mig, så ska vi väl ut. Får se får se.

Imorgon är det fredag, denna helg har varit efterlängtad hela denna vecka! Imorgon ska jag vara med panda sen träffa en killkompis. Blir nog skit trevligt. Ska även handla present till Dessan!




-

Att leka med ens person känslor är det värsta man kan göra. Äckligt gjort. Så glad att jag fick reda på det här som har hänt jävligt fort så det inte riktigt hann gå vidare. Du har fått mig att insee att kärlek finns inte egentligen, smuts.


älskar skolan

Dax att börja blogga nu när skolan har börjat? Ja det tycker i alla fall jag. Mycket som har hänt under dom här dagarna jag varit borta från bloggen. Vissa saker vill jag inte skriva ut men det förstår nog mina vänner som vet det.

Kan förklara vad jag gjort idag.
Började med att jag drog till skolan, vi gjorde lite fotouppgifter för att sen dra och spela bowling. Jag tycker verkligen inte om bowling men det var kul för stunden. Att göra något annat än att sitta vid skolbänkarna och ruttna. Sen efter skolan drog jag hem och sov, fyfan har alrig njutit så mycket att sova som jag gjorde idag, var så skönt! Sen vare bara kasta i sig mat och dra iväg för första innebandyträningen på över ett år. Så nu är man innebandyspelare igen ;)

Ska stänga av datan och sova, kanske smsa lite först. Känns även naiz att min helg är bokad, längtar faktiuskt. Sjukt taggad på lördag, min baby (dessan) fyller 17år på tolvslaget på lördag. Godnatt så länge!


På g för att gå ut!

Ska ut med Ewe strax sen ska jag träffa Elleonor också. Har dock inte gjort så mycket idag, har klippt mig och tankat epan. Men nu måste jag fixa mig, pusspuss.


jag älskar dig föralltid storebror!

jag saknar dig..



.

Godnatt.

myspysss

Här ligger jag i Dessans film. Sov här inatt, så inte haft tillgång till internet, dock inte igår heller. För då sov jag också borta, men det är rätt naiz ändå va? Mer till igår då : Skulle varit med Elleonor men hamnade hos Dessan så nu håller jag hårt i henne och umgås med henne, får sovsällskap av henne inatt med. Är man beroende av sovsällskap så är man? ;) Men iaf, igår var vi hos Sara mös mest hela tiden, sen kommer några killkompisar till mig. Länge sen man träffade dom! Var hemma efter tvåtiden inatt, så det är naiz.
Nej nu ska jag och Dessan kolla på film, snart kommer även Sara hit. Sen blire att bege sig hem till mig så jag får fixa mig och sånt. Puss så länge.



hahahahaha snygga

Ojojoj vad jag älskar mitt liv..

måste jag få börja att säga. Men mitt liv är så jävla bra just nu. Världens bästa familj och vänner!
Igår var jag på tjejmiddag + fest, jävligt stelt i början eftersom jag knappt kände några men när alla fick lite i sig så dansade vi och hade det jävligt skoj, var hemma runt halv tre. Skulle egentligen sova där men eftersom jag inte sovit i min egna säng på mer än en vecka så ville jag sova hemma. Men jag hade det riktigt jävla roligt!

Funderar på att kliva upp ur sängen nu och fixa mig lite. Vill leka med Elleonor, var dock med henne innan jag drog till Jenny.


Måste också säga, min kusin ringde mig igår precis när jenny skulle öppna sina presenter, men det gjorde mig ingenting, skönt att höra min kusins röst och höra att han har det roligt där borta och mår bra. Det får mig att må bra. Att dessutom veta att han kommer hem under septemeber en eller två dagar får mig att må ännu bättre, eftersom min moster ska få barn ( min kusins mamma) och ksuin måste få träffa hans syskon nu när den föds. Usch vad jag längtar! =)

Bilder från igårkväll kommer senare då jag snott bilderna från Jenny.. hehe.


En bild från igår dock!

Uppdatering, wiho!

Hemma på fredagkväll eller lördagförmiddag, hörs då eller på söndag. För om vi kjommer hem på lördag så drar jag direkt till Jenny som har tjejmiddag och där slaggar jag. Usch saknar min säng och mina vänner, puss!



Gräddö!

Jag lever, men har inte haft tid att uppdatera. Men nu har jag! Just nu sitter jag ute med datan och Jonna sitter här bredvid och vi bara myser. Inte för att det är så värst bra väder, växlar mellan regn och solsken, men vad gör det? Har lite hemlängtan faktiskt.. Om vi åker hem i helgen så kommer Elleonor komma ut hit på torsdag, längtar!




Igårkväll var på ett berg som ni ser på bilderna och kollade solnedgången, jävligt fint. Njuter varje sekund jag är här! Nu ska jag mysa vidare, fler bilder kanske kommer senare. PUSS!

Gräddö!

Har haft Elleonor och Jessica här på besökt medans jag hållt på att packa. Dom gick dock precis, och jag har typ precis packat klart.. iaf vadjag tror. Men nu ska jag hämta min mamma, sen drar vi! Så ha en bra vecka, håll utkik, kanske kommer en uppdatering, vem vet?


" du borde veta bäättre! "



Hittade en gammal bild från spex i nian, var bilmekaniker! ;)

<3




Imorgon och en vecka framåt.

Bloggar ännu en gång innan jag drar till landet. Eftersom jag inte har någon faebook så har jag ingenting att göra just nu. Men det är naiz...

Imorgon som sagt, drar jag från orten. Nu när Elleonor äntligen har fått sommarlov så drar jag, känns rätt...ovärt. Men iaf, vad gör man inte. Tre veckor kvar utav detta sommarlov, känner att det kommer gå rätt fort. Så fort som detta sommarlov har gått.



Hörs om en vecka!

Det är någon som har hackat sig in på båda mina facebookkonton och mina mailkonton, riktigt jävla ovärt. Imorgon drar jag till landet en vecka, så kommer inte ha tillgång till internet då. Vi hörs om en vecka, för kommer nog inte ha tid att uppdatera idag och imorgon!


älskar dennaa kvinna!

Hemma nu men jag ska krypa ner i min säng, har sovsällskap inatt, Elleonor!  Godnatt babes
elleonor♥


Familjen betyder allt.

.

Äntligen så har jag inte bara stora bokstäver utan också små, i rubriken. WIHO

Designen är väldigt grå av sig, men det är så jag är...

Men när jag är på landet kommer jag leka lite med designen, håller på att lära mig photoshop så det är naiz. Men nu ska jag bege mig till Elleonor eller strax. Måste fixa mig och sånt där men det går på 10 snabba. Så vi hörs ikväll! PUSS


Diggar Dessans ögon på den här bilden, så jävla fina.. Precis som henne själv.

-

Håller på att fixa om min design, det är väl på tiden tycker jag!

Ser det ut som jag sörjer dig?

Här sitter jag, när det är fint väder ute. Värt?

Ska strax vara med Elleonor, för det är sista gången på två veckor ca som jag kommer träffa henne. Eftersom jag åker till mitt land på fredag och är borta först en vecka, sen har jag en vecka kvar som jag inte vet vart jag ska, men jag vet att jag nog inte kommer vara hemma. Eftersom min mamma har semester :))))


Svävar bland moln

-

Dålig bloggning av mig, men jag har både ett liv och sommarlov. Om ni fattar?

Under dom senaste dagarna så har det hänt rätt mycket, dock behövs inte det tas på bloggen. Dom som känner mig vet vad som hänt.

Inatt sov jag hos Jessica, det var jag melina och Jessica. Hur mysigt är inte det liksom? Sen träffa vi även Viktor och hans kompis, sen Melinas kille med en kompis. Roliga figurer det där!

Imorgon ska man nog vara med Ewe, för både hon och jag drar på fredag. Drar till landet och är där en vecka till att börja med, sen får jag se hur mycket jag längtar hem? Mitt liv är dock där ute ;) Men nu ska jag dra, en vacker dag ska jag ha orken att ladda in bilder jag har tagit. Men det kommer någon annan gång för nu orkar jag verkligen inte!

RSS 2.0