Valborg

Valborg idag då, absolut inte taggad. Är taggad på att sitta hemma och ta det lugnt. Men nej det får jag inte göra för mina vänner, ska åka till uppsala med ett tåget och sånt. Mysigt osv. Men kaos kommer det vara där.. blää.

Vi hörs senare, puss!

fredagsmys

Vaknade för ca en timma sedan. Har kollat på ett bb avsnitt som jag missade igår när jag var ute. Inte så mycket som händer i huset nu asso. Skit tråkigt börjar det bli, in med rodney igen!

Idag blir det mys med Dessan och några. Filmkväll och snacka skit, mjau vad gött! Nej nu måste jag börja fixa mig för att sen gå ut med hunden och efter det bege mig till skolan.


Såhär känner jag mig just nu..


torsdag

Kom precis hem, var ute med Robban och Emelie. Sen har jag träffat Dessan också, fyfan vad jag är glad att du är hemma älskade vän♥

12 maj gäller det, då tar jag farväl.. begravning för gammelmormor, kommer kännas tungt. Du finns alltid i mitt hjärta och kommer alltid minnas dig!


Kul att någon har det mysigt i bilen iaf..

gymmet snartrå!

Idag har jag inte varit i skolan, orkade verkligen inte. Hade en lektion så mamma sjukanmälde mig. Så jag har varit ute och gått med hunden och kollat ca fyra filmer, just nu kollar jag på pippi på de sju haven, standard.  Duschade även min hund nyss.. jag själv blev duschad..

Vid sju ska jag till gymmet, ska gymma med Ronja och Lisa. Sen efter ska jag dra hem till Dessan och överraska henne lite, saknar henne galet jävla mycket! Hon och jag fredag och lördag, mer än bara naiz!

Nej nu måste jag kolla på pippi, missar allt för mycket av filmen annars. Hörs om någon dag igen, skämtåsido.


Niklas 18år!

Ligger i min säng just nu. Idag har det var ett upp-och-nerdag för mig. Mår inge bra i psyket egentligen, saknar gammelmormor och morbror.

Idag har jag varit med Emelie och Robban, nästan exakt hela dagen. Haft håltimmar här och var idag och då var jag med Robban.

Grattis älskling på 18årsdagen! Saknar dig massor..

Men nu ska jag snacka med robbsi och emsi klart sen sova, natten.


Torsdag♥

Love my life!

Kär i det som kallas kärlek!

Mitt liv är jävligt bra just nu, har världens finaste vänner och världens bästa familj. Allt man kan ha eller hur?

för dig ska jag göra det tusen gånger om.

Skrev ett halvklart inlägg för någon timma sen, när jag precis hade kommit hem. Men det råkade jag klicka bort när jag fick ett trevligt samtal från Robert.

Denna dag har varit lång, firat farmor, handlat en sak till mitt rum och sovit ultralänge! Sen har jag träffat Elin en stund, det var mysigt. Trodde jag skulle få träffa lilla Robert men blev lite sent när han ringde så pratade en stund med honom om allt.

Imorgon är det fredag, skönt. På lördag är det påskafton, vilket betyder middag hos världens bästa mormor! Nej nu ska jag smsa lite och försöka sova. Ska upp lite tidigt imorgon, istället för att sova bort hela dagen.



-

Ligger just nu i min säng, kollat på ett avsnitt på BB som jag missade igår. Lyssnar just nu på¨BB låten, den är ju grym ;)


Ska fixa mig lite för att ta en promenad med min hund. Dock så är inte vädret lika fint som igår *sadface*


Saknar dig! ( sjukt snygga ögon man har.. haha)

-

Ligger här i elleonors säng. Idag har vi varit i bondeland och även fixat med hästarna. Framsteg varje gång med hästarna, eftersom jag är så rädd för hästar egentligen..

Ikväll blir det nog en liten träff med Robban, som alltid ;) Går inte en dag utan att jag träffar Robban och Emelie.. när ska jag tröttna på dem? hehe..



-

Nu luktar det grillat i hela lägenheten. Så ska äta och sen ut med Robsan. Puss så länge!

älskvärd helg!

Ligger i min säng just nu, ska kolla på ett bigbrother avsnitt som jag missat. Allt för Emelie och Robbans skull, och det är inte ofta jag missar BB ;)

Igår så fyllde min mormor hela 70år, Grattis Bästa♥
Vi åkte hem till mormor vid ungefär halv fem igår, sen vid sex drog vi till någon restaurang och åt och snackade. Jätte mysigt, eftersom min släkt från Dalarna kom. Som jag hade längtat.. och som jag längtar att få träffa dom igen ( eftersom dom åkt hem nu ). Efter jag hade käkat drog jag ut med min syssling Victor och träffade massa killkompisar, ensam chey *sadface*  Men vid elvatiden på kvällen så kom även ewe med fler förbi och så blev vi ett stort gäng, riktigt jävla mysigt!

Ikväll så ska jag träffa Robban, tror Emelie också ska med. Dessutom ska jag träffa några gamla vänner.

I fredags så var jag förresten med Jenny, världens bästa! Vi åkte till sigtuna, myste och allt sånt där. Och vi ska ses imrogon också. Men vid halv fem imorgon så ska jag till kiropraktorn eller vad det heter och kolla min rygg igen. Men hon ska hänga med, hihi! Men ska sluta skriva nu, för ska kolla på bigbrother och smsa lite. Puss så länge!



Saknar dig tjejen, kom hem nu.

torsdag

Sitter i skolan, väntar på att min lektion ska börja.

Skit ovärt att gå till skolan idag, inga lektioner knappt. Annars idag då.. Jo idag ska jag till en kiropraktor eller vad fan det heter och fixa min rygg. Sen träffa Elin en sväng och prata ut lite, det behövs nog!


låt bilden tala

Ligger i min säng. Bara varit hemma och tagit det lugnt, skönt. Ska sova snart, smsa lite först bara.. Godnatt♥

Världens finaste vänner.

-

Vaknade för en liten stund, precis äti middag.

Imorgonbitti åker Dessan ifrån mig, till spanien. Lätt inte värt tycker jag för då blire deppmode. Självklart har jag världens bästa vän Elleonor också! Guldvärda båda två.

Tror jag ska ut med mr.X och mrs. X senare.... hörs ;)

trött

Gick upp vid sex imorse, min farmor sov här inatt så kunde inte sova när mina föräldrar och farmor var uppe och pratade. Börjar halv tio ..

Ska om en liten stund åka iväg till dessan och snacka lite, hon åker imorgon.. utomlands. Kommer sakna sönder mig, men något att se framemot om två veckor då ju ;)
Måste torka mitt hår en snabbis och dra över lite spackel i fejjan så hörs vi senare!

natt

Ingenting blev som jag hade planerat idag. Skulle precis ut och träffa Robban & Emelie, då telefonen ringer.. Det var farmor och hon berättar att hon hade ramlat och gjort illa armen. Mamma och pappa släpper allt och drar dit, kvar blir jag och min bror och då kände jag.. tryggare om min bror sover här inatt så vi drog och hämtade kläder till honom ( min största bror Jocke, bor i sigtuna ). Sen skulle jag ut, men blev bra tajming till bigbrother... Sen ringer mamma och berättar att farmor åkte ambulans för hon hade sån jäkla smärta! Men nu ska jag försöka sova!

Mycket text utan att jag andas.. hehe ja ni fattar vad jag menar. Godnatt!


fina du!ehhehehe..

tiisdag

Vaknade typ nyss, fan vad skönt det är att sova ibland. Ska dra iväg med atrallan till verkstan och byta däck och kolla vad det är för småfel med min pärla. Sen ut och träffa Robban tror jag. Blir nog Emelie också =)) Vi hörs


Lycklig när denna bild togs.

Tomt utan dig moa. evelina har tillochmed blivit ett spöke..



-----

Nu måste jag verkligen skriva av mig. Så jävla mycket som hänt den senaste veckan!

Mina vänner, mina söta tvillingar, världens finaste människor, jag tänker på er! Ni vet vart jag finns hela tiden.

Sen en tanke till min gammelmormor som kämpar och kämpar för sitt liv.

Känns overkligt att en person som var hur snäll som helst, är borta.. förevigt. .

Idag i skolan var det jäkligt stelt i klassen, tårar rann ner för min kind när jag, ewe och min lärare gick åt sidan och pratade. Känns overkligt.. Måste tänka framåt.

-

Dessan kommer hit snart igen och även Anchal, idag blir det bara mysamysamysa!

Livet är orättvist.

I don't want go back

Sitter upp i min säng med Dessan. Hon sov här inatt, mysigt! Idag ska jag umgås med Dessan och Anchal, mysiga brudar detdär.

Igår var jag med dessan, Sofie och Hanna. Efteråt åkte jag och Dessan och mötte Robban och Emelie, så satt vi i varsin bil och snackade med varandra, det slår allt. Bilar bilar bilar ♥ Min atralla mådde inge bra igår, så det ska få vila lite idag. Körde hela dagen igår, gammal bil orkar inte hela tiden hihi.

Ska som sagt vara med brudarna sen ska jag även hinna träffa Robban och Emelie, ett måste liksom om en lördags kväll ska bli fulländad! Vi hörs ikväll för nu måste jag ta min pencillin


Världens bästa familj!


knas

Pratar med Dessan på chatten och blev fett depp. Det är skit mycket som händer nu.. Mycket som knasar lite. Och jag kom och tänka på varför lever man när ändå ska dö? Det är nog en fråga som många som ställer. För man lever för att dö. Och dö för att leva osv. hmm.. Något att tänka på kanske?


fredag!

Vaknade typ nyss. Väntar just nu på att pappa ska komma hem med min nyklippta hund, shit vad hon kommer springa runt!

Idag ska jag som sagt leka några gamla kompisar som jag umgicks med förut med varje dag. Ska bli kul och höra massa skvaller! Men innan jag ska umgås med tjejerna ska jag gå till skolan på en jävla lektion, fan vad kul ;) Börjar klockan två..



nattii

Ska strax åka till farbror blund och hälsa på månen för några timmar. Men först måste jag ju stänga av datan för jag ligger redan i sängen, nybäddat ååh mysigt! Hoppas ni sover lika gott som jag kommer göra ;)


Bilden är tagen för någon dag sen, men såndär fläta i luggen hade jag idag.

en bra dag idag!

Sitter och kollar på big brother, haha inte missat ett enda avsnitt. Hur bra är inte jag? Jo många av mina vänner tycker jag är cp som tycker det är roligt att se på när andra skämmer ut sig. Men i alla fall!

Idag drog jag till skolan för att gå på en lektion, vi hade redovisning. Fan vad våran lärare var nöjd över min, ewes och Moas redovisning om Facebook. Efter skolan åkte jag hem, så skjussade min bror mig till tingvalla skolan så hämtade jag upp Ida och Ella, eller hämtade upp haha hämtade dom på fritids och dagis. Och snacka om att dom var glada över att jag hämtade dom. Sen var jag med dom till åtta, både hos mig och hos dom.

Imorgon börjar jag 13.20, lätt värt.. Men fredag så skit samma. Ska umgås med Sofie, Dessan och Hanna, mysigt ♥ Vi hörs senare.



Världens bästa ungar♥

godmorgon


Godmorgon, nyvaken. Nu blir det att sminka sig lite och fixa håret, kör på en fläta i luggen idag!

godnatt


Godnatt babes! Ska fortsätta och kolla på bigbrother i sängen och smsa med baby♥
Börjar tolv imorgon men ska till skolan tidigare och plugga till redovisningen om facebook, det är grejer det! GODNATT!

godnatt


Godnatt babes! Ska fortsätta och kolla på bigbrother i sängen och smsa med baby♥

duktig tjej!

Det slutade med att jag städade mitt rum. Det var verkligen vidrigt...
Jag är van att min mamma städar mitt rum tillslut, eftersom jag knappt är hemma och när jag väl är hemma så umgås jag med mina föräldrar! Och vid datorn såklart ;)
När jag städar är jag inne i städningen, då skiter jag i datorn ooch mobilen. Så när jag kollade på mobilen hade Robban ringt och smsat sen hade även en annan kompis smsat! haha populär?


Bilden är tagen påväg till Dalarna på sportlovet 2010!

trött på skiten

Innan jag ska börja plugga ska jag leka lite med photoshop och få ihop en ny design, dax för en ny eller vad tycker ni? hörs om ett tag.

onsdag baby

Idag lekte jag en stund med Elleonor, vi käkade ute och jag åt även mitt första glass för i år i vårvädret! Snart är sommaren här eller?
Hade en lektion idag sen var jag med Dessan en stund. Vi tog kort och såntdära! Sen kom Elleonor till skolan och drog hem med mig. Men nu måste jag plugga, hörs senare.


Snygga brudar.

-

Jag kan inte sova, har för mycket tankar just nu! Men måste börja med att gratulera min fina kusin Lena på 38:a årsdagen ♥

Imorgon ska jag även till läkaren imorgon om jag ska få göra om min tå, fett ovärt. Men måste försöka sova natt!

Gammelmormor ♥


-

Jag önskade jag kunde byta plats med dig..

:(

Allting var så mycket bättre när man var mindre. Då grät man för att sin barbiedocka hade gått sönder eller att man hade ramlat och skrapat sitt knä. Nu är allt så mycket värre.. jag vill vara liten!

Gammelmormor jag kommer alltid minnas dig oavsett vad som händer, jag älskar dig. Jag önskade jag kunde ta din sjukdom!
Gud tar förstås dom finaste personerna först.. känns sjukt och veta att du är snart där uppe.

desiree arvidsson


Visst har vi haft både med- och motgångar men vi har alltid stått varandra nära. Det är dig jag snackar med om jag mår dåligt. Tack för du är du och ingen annan, finns absolut inte många som dig. Du är bland dom finaste vänner jag har och jag kommer inte släppa dig i första taget i af.

Jag tänker inte sitta och skriva en bok om hur mycket jag älskar dig och finns här för dig. Du vet vad jag tycker och tänker om dig. Tack för att du orkar med mig i ditt liv!


RSS 2.0