gym

Ska om ca en timma bege mig mot gymmet och gymma med stephi, som vanligt ;)

Har även pluggat klart det som skulle in idag. Men ska fortsätta plugga lite med när jag kommer hem. Träffade Melina en sväng och snackade, den där bruden är bäst♥
Men nu måste jag hinna få i mig något så jag orkar mer.


Du gör mig lycklig


wiho

Förlåt för jag har uppdaterat dåligt, inte för att någon särskild läser min blogg men några iaf! ;)

Sitter i min soffa och ska försöka plugga. Inte min grej det där! Men måste faktiskt plugga.

Min helg då.
Fredagen var jag på släktmiddag och efter så var jag först med Robban en stund sen hämtade jag Elleonor och åkte runt med henne. Sen hem och sov.
På lördagen så var jag först och shoppade med mina föräldrar. Sen på kvällen var jag med Dessan och andra. Mysigt som sjutton ;)
Söndagen bestog av sovasovasova och lite plugg.

På onsdag så ska jag umgås med saknade Jenny, usch vad jag längtar. Sen så ska jag även sova hos henne, mys på hög nivå!


Den bästa jag har!

<3baby

Från första gången vi träffades har jag inte kunnat släppt tankarna ifrån dig. Du är överallt inom mig. Jag tycker om dig så sjukt mycket. Vill bara ha dig här. Så glad att jag kan kalla dig min, i alla snart.. hihi. Du betyder sjukt jävla mycket för mig T, jag menar det verkligen. Om du bara förstod med ord..

Lycklig med dig!

Skillnaden mellan mig och henne? Jag kunde få honom att le med byxorna på.

.

behöver er

Jag bad en bön för att du inte skulle dö, men du lämnade världen iaf morbror. Jag bad ännu bön att gammelmormor skulle överleva, det fungerade inte. Vad ska jag nu göra för att få ha kvar dom som är vid sida?

-

Här ligger jag i min sköna säng, men måste sätta igång att plugga faktiskt. Det suger men så är det ibland.

Helgen har varit grym, kunde nästintill inte blivit bättre än den blev. Kunde kanske bli bättre om du var med ;)
Lite sammanfattning, skratt, vänner, mysigheter och jävligt lite sömn.

Igår var jag med Robban och Emeliebabe, mötte dom på mgv. Dom ringer mig och säger att jag ska komma dit och det tackade jag inte nej till. Men efter ha stått där typ tre minuter så ringer jag och kollar vart dom är. Då hade dom glömt... eller snarare Robban. Väldigt snällt.. Men dom kom tillslut ;) Sen drog vi upp till donken, käkade glass och sen åkte jag hem.

Idag har jag varit i skolan och även gymmat med Stephanie. Men vi hörs, måste plugga för att sen ut och övningsköra lite!


trött

Nu är jag äntligen hemma! Eller egentligen för typ två timmar sen, men har städat mitt rum och bytt sängkläder.

Hittade ingen one piece, tyckte inte dom var min grej. Varför ser kläder snyggare ut på internet än i verkligheten? Sluta photoshopa, tack!

Nu ligger jag i min säng och ska sova en liten blund, sen ska jag försöka dra mig upp till verkstaden för att byta däck... Och dessutom umgås med Emelie och Robbsan! Vi hörs så länge gullungar.



fina vänner

Nu är jag här igen för ytterliggare en uppdatering!

Idag har jag varit på gymmet, körde en gruppträning. Det blev Afrodans, fyfan det var skit kul men det är inte min grej att dansa så kunde knappt något, men man lär sig eller?
Var ju även i skolan idag inget mer med det liksom.

Imorgon är det nationellt prov i matte A, fyfan vad boring. Men desto roligare blir det efter provet då jag ska till stan med min mormor, wiho. Ska kolla på en one piece, och om jag hittar någon så ska jag sjävklart köpa någon. Men nu måste jag sova, godnatt ♥


Ni två är lycka för mig.

godnatt<3

Ska alldeles strax dra mig mot sängen, är hur trött som helst. Men ska kolla på big brother som börjar ett först. Och tills dess ska jag ha pluggat lite, så vi hörs så länge. Godnatt på er mina gullegrisar♥

taggaråå


natt

06.45 ringer min väckarklocka så dax att sova. Sverige förlorade men det kom inte direkt som en chock..

På onsdag blir det stan och kolla på en one piece, fan vad jag ska mysa sönder med den! Men vi hörs mina vänner, godnatt ♥


"ska fan lägga ut mig själv på nån jävla dejting sida!" HAHAHAH

-

Sitter och kollar på onepiece dräkt. Vill ha en sån mysig sak! Får för mina föräldrar men vet ej om det är värt pengarna, tänk hur mycket andra saker man kan göra för så mycket pengar.
Är det värt pengarna? =)

Ska strax äta gott till middag sen mys framför tvn då det är VM-final. KOM IGEN NU SVERIGE!


skepptuna!

Nu ska jag dra mig ut till bondelandet! Ska mysa lite med hästarna och Elleonor. Kommer hem ikväll, ska försöka hinna hem så man kan kolla VM-finalen men det löser sig. Vi hörs så länge, måste börja åka ut dit så jag hinner komma fram någon gång ;) PUSS!


Genom eld♥

gymmet

Ska alldeles strax bege mig till gymmet! Därefter blir det direkt hem och duscha och käka för att sen umgås med underbara vänner! Vi hörs kanske senare, puss♥



friiiiiday

Sitter hemma hos Dessans mormor och krökar med sköna typer. Denna dag har varit bra, och nu hörs vi för ska vara social mot dom andra. Puss!


♥♥

I såna här lägen märker man vilka som är vänner, och jag är lyckligt lottad som har er. Utan er i min närhet skulle jag inte klara vardagen.

Namn behöver inte skrivas upp. Dom jag menar fattar nog vilka de är.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

<3

Idag har jag varit på begravning. Min gammelmormor har som sagt gått bort..
Vi åkte imorse till Dalarna. Träffade massa släktingar som man inte träffat på jätte länge och det är hur underbart som helst! Jag kände att mitt humör var på topp jämfört med mormor t ex.  men när vi väl kommer in till kyrkan så flödar tårarna. Sen när jag ser min familj gör mig ännu mer ledsen.. Denna begravning var en av dom värsta jag gått på, så jäkla tung.




Nu mår du bra, du får vara tillsammans med din son. Hälsa Yngve!
Vi ses men vi möts igen♥

sommardag

Vaknade för en liten stund sen, ska börja fixa mig och bege mig till sätuna parken. Ska sola med några brudar där, fett skönt ju! Så vi hörs lite senare, måste hinna äta frukost innan jag ska gå! Puss


Det gäller att bjuda lite på sig själv * blink*

-

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta gammelmormor. En vacker dag är det min tur att lämna världen och få komma tillbaka till dig. Ta hand om alla där uppe tills jag kommer! På torsdag lämnar du oss, begravning.. Usch..

hejsan alla cpbarn

Kom hem från gymmet för ca 30 minuter sen. Riktigt skönt!

Ska plugga lite sen ska jag gå och sova. Är trött som alltid.. Vi hörs imorgon. Godnatt sweethearts!


hejsan alla cpbarn

Kom hem från gymmet för ca 30 minuter sen. Riktigt skönt!

Ska plugga lite sen ska jag gå och sova. Är trött som alltid.. Vi hörs imorgon. Godnatt sweethearts!


sommar

Jag älskar mitt liv, kolla bara vädret? Visst kanske det är liiiiite för varmt men äsch hellre detta än kyla.

Varit med felicia på stoppet sen skjussade jag henne till hennes träning. Därefter drog jag till sätuna parken där folket var, men kände att jag behövde komma hem så nu sitter jag här.


plugg på g

Detta ska jag ha gjort klart tills imorgon för då har jag inlämning eller prov i det. Det går bra nu mimi... Alltid ute i sista minuten. Bara sätta igång att dränka sig i plugget för att sen ta en paus och ta en promenad med min älskling Melina, så hörs om ett tag!

Skriva CV och personligtbrev ( )
Skriva recension om ett företag ( )
Plugga matte ( )
Plugga Handelsuppgifterna (x)



i skolan

Skrev ett inlägg igår innan jag skulle gå och sova men det försvann och blogg.se hade damp, fast det har den ju hela tiden? Tror jag ska byta till devote, verkar mycket bättre!

Gårdagen i bilder, riktigt jävla mysig dag igår.


vänner är lycka

Ändrade planer, fick en samtal från Robban och dom tvingar mig ut. Så nu ska jag fixa mig och dra ut med dom och mysa i solen på sjudarbadet, lycka!


söndag

Här sitter jag med onödigt många böcker framför mig, dax att börja plugga så jag blir av med allt!

Igår/inatt var jag med Viktor, Jesper, Dessan och Elvis. Vi hade det jävligt mysigt, något vi kommer göra oftare. Men lite väl sent kanske det blev, kom hem ca fyra inatt och det är nu jag får ta smällen.. jag är jävligt trött! Men kan förstås inte sova, måste plugga. Så vi hörs om några timmar, om jag inte drunknat i alla böcker...



:'(


Sälja denna skönhet och skaffa mig en moped tror jag..

lördagsmys

Igår kom jag hem vid halv ett. Var med Elleonor, Robban, Emelie och Sebastian, riktigt jävla kul var det igår. Var på något damphumör, fråga mig inte vad jag höll på med igår. Men samma visa idag igen? ;)

Idag ska jag vara med Desiree och Elvis, ska bli mysigt. Vi ska mest ta det lugnt och bara snacka en massa skit, vi har ju en hel del och snacka om varje gång vi är med varandra!



det här saknar man ju verkligen inte....

-

Kom hem för en liten stund sen från skolan. Var där på en lektion. Och innan skolan var jag och gymma, riktigt jävla skönt att få komma igång nu!

Ska vara med Elleonor idag, sjukt jävla naiz ju. Men nu måste jag fixa och trixa med några saker, hörs senare!



-

Var med Dessan tills klockan blev ca sju ungefär då hon skulle iväg till sin kusin som fyllde år. Då smsar Emelie mig, så jag drar och möter henne med flera. Sen nu sitter jag här. Alltså drog jag hem hehe..

Ska plugga och gå ut med hunden, mer ska jag inte göra idag. Och jo sova förstås.


Hur söt är inte Dessan när hon är liten? DÖÖÖR!

saknar er

Försöker plugga handelsskit men går inge vidare. Idag ska jag leka med Dessan och bara ta det lugnt. Sen måste jag hem och plugga. Man pluggar ju bättre hemma tycker jag.. är jag konstig när jag tycker så?
Hörs ikväll! ♥



slaggen

Har precis kommit hem, var ute med Emelie och Robban en sväng. Märks att vi är rätt mycket nu när dom två trollen blir irriterade på varandra och jag skäller ut dom ;)

Ska sova nu, inge sovmorgon imorgon. Skit drygt ju! så godnatt.


Svarthårig..

230411

Jag tittar ut genom mitt fönster, allt jag ser är du i mina tankar.. och att det är molnigt ute. Den dagen du försvann var det fint väder och bevisade att du tyckte det var skönt att du försvann från denna värld.
Jag vill inte tänka att du är borta.. än är du inte helt borta. Begravningen är fortfarande kvar och det är den tyngsta delen.

Kommer ihåg när Yngve försvann och vi hade haft begravning för honom. Du ringer någon timma efter till mormor och frågar vart Yngve tagit vägen.. Kändes så hemskt.. Och nu är det din tur att ligga där i kistan. Jag älskar dig oavsett.

I mina tankar kommer du allti finnas, gammelmormor.

onsdag

Vaknade för kanske en timma sedan. Sova är det bästa som finns, så njuter ju så mycket jag kan, oavsett hur många klagar på att jag sover hela tiden!

När jag vaknade såg jag att Robban och Empan hade ringt, så det var bara att ringa upp dom. Så nu har man bestämt att träffa dom lite senare. Men nu måste jag dra igång med pluggandet, fett ovärt. Så jävla mycket att plugga och så lite lust.. hmm.. Dessutom har man värsta mensvärken också, inte okej.

Idag kommer pappa hem från tjeckien, undra om man får något roligt ;)


För mig betyder du mer än bara Livet.

NATtI

Somnade en stund i soffan när jag skulle kolla på hockey. Nu blir det att stänga av datorn och sova, skönt att slippa ha väckarklocka!  SOVA♥

-

Världens finaste och ärligaste vän.

valborg i bilder


Valborg blev väldigt lyckat, här ser ni bilder. Oplanerat är bäst som jag och Dessan säger!

-

Dagarna då jag inte har bloggat har jag haft rätt så mycket att göra, faktiskt!

I söndags så träffade jag Elleonor och köpte massa gottis och åkte och ställde oss på ett randomställe och snackade massa skit. Även Robban kom förbi, men åkte iväg lika snabbt igen.

Igår rensade jag mitt rum, alltså möblerade om och kastade min garderob. Känns förjävla skönt, vilken yta jag har nu! Det ska målas om och köpas nya möbler till mitt rum, längtar. Sen efter jag fixat klart med mitt rum så kom robban och emelie förbi mig och jag stog och snackade med dom.

Fan vad kallt det ska vara, det snöade tillochmed imorse när jag vaknade, fyfan för denna morgon blev det då. Att vakna upp att det snöar är inte kul när det egentligen ska vara strålande sol och härlig värme nu i början av maj..
Och idag har jag lekt en stund med Robban och nu sitter jag här. Ska sova lite och plugga, känns att det behövs nu.
Och imorgon så är man ledig, CHILL!



RSS 2.0