Uppsala tonight.

Skrev igår att mitt liv var prima ballerina... tror ni det är det nu? NEJ! Min epa har gått sönder.. hela mitt liv har kraschat då liksom. Ska fixas till sen ska den säljas för om tre veckor exakt fyller jag år, taggad? JA.

Ska sätta på mig ett par jeans sen ska jag dra mig om en stund till bussen. Ska dra med Ewe till hennes match. Seriepremiär liksom. Har ju långhelg nu, så blir nog att jag umgås med Ewe efter matchen. NAIZ! Kanske ska man terra JEsper, Adam och dom? Vi hörs måste skynda lite nu. PUSS



SötEwe♥

pass på livet

Blev att jag somnade och började plugga vid ungefär halv tre och pluggade till halv sex. Ska strax börja plugga igen. Jävla matte och samhällskunskap. Värsta ämnena, hatar er.. hehe! Glad att Jesper hjälper mig lite :)

Så sjukt taggad på livet just nu, det är prima ballerina. Skulle inte förvåna mig om det blir kaos helt plötsligt!?  Knske drar ut en sväng, får se..


plugga är mitt liv

Nu ska jag börja plugga, slutade vid tolv sen nu är jag hemma.. eller varit det är halvtimma typ. Men ska ta mig en kopp chailatte och typ lite lunch. Sen är jag redo för att börja plugga... kanske blir en powernap först och främst! PUSS


Har haft fullt upp, det får bli en massa bilder på mina dagar. Hörs imorgon igen, kärlek till er!




moot kusin!... eller kusinerna är det ju nu.

Ligger i min säng just nu och fixar med min data. Rensar den litegranna på filmer och bilder. Ska senare ikväll dra till mina kusiner, eftersom min kusin kom hem från gotland igår och åker imrogon så måste man passa på att träffa Emil. Sen ska jag även hälsa på min bebiskusin, hihi!

Ska dra till mina kusiner nu, haha puss!



Välkommen till världen Ida olivia <3

Kom hem runt ett inatt, va med Ewe + några killkompisar. Hade riktigt roligt faktiskt!
Fick även en kusin inatt, lilla ida olivia ♥

Har precis duschat, idag blir det pluggdag och mys med familjen. Skola imorgon som vanligt, efter skolan ska jag åka och kolla på ny mobil, behövs verkligen eftersom min mobil är helt cp. Blir nog ett nytt nummer också så slipper jag vissa konstiga typer.
Ska ut med hunden närsomhelst så vi hörs, puss!


tänker på dig!

Drar iväg med Ewe, hörs imrn eller något!


killar.....

Vill få bort mina tankar om att det någonsin kommer bli du&jag. Min hjärna säger stopp medans mitt hjärta bara fortsätter framåt. Hur fan får man bort dom här tankarna?

Är jag i himlen eller drömmer jag älskling?

Gårkvällen vart rätt lyckad, hade skit kul med Ewe. Träffade olika människor, rätt mycket randoms men who cares?
Idag skulle jag åkt in med mamma till stan och kollat mobil men har som sagt inte bestämt mig vad jag vill ha för mobil. Men det lutar åt en vit samsung galaxy s2 eller en vit iphone 4, om inte nya iphone kommer ut nu i oktober.

Idag blir det myskväll med Ewe igen, kolla på trassel och träffa några killkompisar, men det är väl standard? ;) Ska börja fixa mig snart, ska hem till mormor och äta middag först, sen blir det hem till Ewe. PUSS



skulle lagts ut 13 september

Jag mår bra och orkar verkligen inte med allt jävla trams som folket håller på med att jag är förändrad hit och dit. Jag är den person jag vill vara och mår precis hur bra som helst. Visst saknar jag en och annan person i mitt liv, men dem kommer ju ändå aldrig komma tillbaka. Jag försöker se upp till himmelen nu. Sluta klaga och tänk på dig själv istället, du är inte heller perfekt!

5 septemeber 1981 ♥ 12 augusti 2011




taggad för matte.

Sitter i tysta rummet i skolan med Madde, snackar lite skit och sånt. Skönt och snacka med den bruden. Min lektion börjar om tjugo minuter, matte B....längtar! Efter det är utvecklingsamtal.


-

Är i skolan just nu, ska ha redovisning om disneyland. Wiho så trevligt. Efter skolan så ska jag ha utvecklingsamtal. TAGGA! heheum..

Träning ikväll, dock vet jag ej om jag kommer kunna träna för har rätt mycket plugg. PUSS!

en bild säger mer än tusen ord.



sängen!

Nu blir det att sova och plugga.. hoppas på bra sömn inatt då!

" jag ser att du ler men jag tror att du tvivlar ;) "

tjejer har tendenser till att välja bad boys, killar har tendenser till att välja för bra tjejer och förstöra dom.

-

Mattias...

5 september 1981 ♥ 12 augusti 2011, du lever kvar i mina tankar.
Är inte rädd för att dö längre, har mina änglar däruppe.

Hatar mitt liv...

hatar att allt kommer upp dagen innan. Hatar att gråta.. jag kan inte gråta, jag får inte gråta, jag vill inte gråta.. men det kommer ändå.

du gör min dag

Denna dagen har jag mest legat i sängen och kollat på filmer. Har även varit ute och träffat Rebecca och snackat om livet. Härligt! Men annars har jag legat här i min sköna säng, smsat med V och sånt dära.

Om en vecka är det begravning för Mattias, usch. Saknar dig! Och imorogn är det nog skola som gäller eftersom jag vill kunna gå ut i helgen. Ska vara med V imorgon sen även träffa tjejkompisar.

Ska fortsätta kolla film nu, puss.


RSS 2.0