lycklig!

Ni vet sånt där lycko"rus" man kan ha i kroppen över att man är så stolt över sig själv. Att man klarade något man trodde var omöjligt. Fyfan jag mår så jävla bra. Jag klarade teorin till körkortet idag. När jag klarade teoriprovet så ringde pappa på en gång och skrek i telefonen och ändå satt han i bilen och väntade på mig.
JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!
Imorgon har jag uppkörning, jag är så jävla nervös. Lyckligtnervös om man kan säga så? Om jag inte klarar det är det bara på't igen eftersom jag har klarat av den svåraste biten.


Nu ska jag kolla lite på one tree hill och sen ska jag sova. Får se hur mycket sömn det blir.. ;)

jag har det bra idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0